  • 1. Data: 2009-08-03 19:15:15
    Temat: Laptop firmowy a niezgodnośc towaru z umową.
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Półtora roku temu kupiłem laptopa na FV na firmę. Laptop nie był do
    odsprzedaży a wykorzystywany był w działalności firmy. Gwarancja była na
    rok. Teraz laptop sie popsuł i chciałbym go naprawić/wymienić itp, ale czy
    mogę w tym przypadku skorzystać z niezgodności towaru z umową, czy dotyczy
    to tylko klientów kupujących "prywatnie" do użytku osobistego a nie
    firmowego?
    Jacek

  • 2. Data: 2009-08-03 19:25:06
    Temat: Re: Laptop firmowy a niezgodnośc towaru z umową.
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Sie, 21:15, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > mogę w tym przypadku skorzystać z niezgodności towaru z umową, czy dotyczy
    > to tylko klientów kupujących "prywatnie" do użytku osobistego a nie

    A teraz to by sie chcialo konsumentem byc :)

    HINT: rekojmia z KC [jesli nie byla umownie wylaczona]

  • 3. Data: 2009-08-03 20:17:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-03, BK <b...@g...com> wrote:

    > A teraz to by sie chcialo konsumentem byc :)
    >
    > HINT: rekojmia z KC [jesli nie byla umownie wylaczona]

    "Półtora roku temu..."

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-08-04 05:18:58
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Sie, 22:17, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > "Półtora roku temu..."
    >
    > --
    > Marcin

    A faktycznie niedoczytalem - w takim wypadku nic juz sie nie da
    zrobic :)