  • 1. Data: 2009-08-03 16:23:07
    Temat: nieprzedłużanie umowy w orange
    Od: alex <a...@g...com>

    Witam

    mam taki kłopot.

    Posiadam 2 abonamenty w Orange (jeden na internet, drugi na plan dla
    firm
    160).
    Kończą się odpowiednio: 10 listopada i 12 pazdziernika.

    Nie chcę przedłużać tych umow i chcę zeby z dniem zakonczenia
    promocji
    zakończyla się moja przygoda z Orange. W ich regulaminach jest
    napisane ze
    musze złozyć wniosek o nieprzedłużanie umowy min 30 dni przed koncem.
    Czyli
    np. konczy mi się 12 pazdiernika to idę najpozniej 11 wrzesnia. Ale
    problem
    w tym że mam taką sytuację ze muszę załatwic to jak najszybicej np
    jutro.
    Poszedłem do biura orange u nas w miescie i koles powiedzial ze nie
    moze
    przyjąc takiej dyspozycji. Zeby przyjsc "pozniej". Zadzwonilem na *100
    na ta
    ich infolinie i facet mowi ze "mogę złożyć taką dyspozycje w dowolnym
    momencie ZASTRZEGAJĄC przy tym że musi być taki wpis: "z dniem konca
    promocji". Dzwonie do drugiego biura, baba kreci że niby nie można
    ale
    można, mowie co za paranoja jak mam przyjsc 11 wrzesnia a np mnie nie
    bedzie
    w tym czasie to co mam zrobic. Potrzebyję to załatwic jak najszybciej,
    tym
    bardziej ze nigdzie nie ma w regylaminie kiedy najwczesniej mozna
    przyjsc.
    Dzwonie drugi raz na ta porąbaną infolinie. Koles mowi ze bede
    muysial
    zaplacic kare jesli złoże taką dyspozycje przed 30 dniowym okresem
    wypowiedzenia. I tłumacze baranowi ze nie chce rozwiązywac tylko zeby
    nie
    przedłuzali mi i tego dnia gdy się konczy umowa, przestala
    fyunkcjonowac.
    Nie dogadalem sie.

    Miał ktos takie przeboje? Co robic? nie chce czekac do wrzesnia, bo
    musze to
    zrobic szybko. Nigdzie nie znalazlem jakisch paragrafów okreslających
    kiedy
    najwczesniej moge przyjsc - czyli wychodzi ze nie ma czegos takiego i
    mozna
    to zrobic tylko ze orange utrudnia. Poradzcie cos. moge to zrobic w
    dowolnym
    momencie? czy nie moge.

  • 2. Data: 2009-08-03 16:48:10
    Temat: Re: nieprzedłużanie umowy w orange
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "alex" <a...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > Miał ktos takie przeboje? Co robic? nie chce czekac do wrzesnia, bo
    > musze to zrobic szybko.

    napisac, podpisac, wyslac poleconym zpo

  • 3. Data: 2009-08-03 18:09:11
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Poradzcie cos. moge to zrobic w dowolnym momencie? czy nie moge.

    Możesz jedną ręką podpisywać umowę na 2 lata, a drugą ręką podpisywać
    rezygnację z w/w po 2 latach.

    Inż.prawa

  • 4. Data: 2009-08-03 18:41:06
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    alex pisze:

    > Poszedłem do biura orange u nas w miescie i koles powiedzial ze nie
    > moze
    > przyjąc takiej dyspozycji. Zeby przyjsc "pozniej".

    Idź jeszcze raz do niego i mu powiedz, że jest niedouczony, a następnie
    złóż mu za potwierdzeniem wypowiedzenie umów ze wskazaniem 10 i 12
    października jako dni z którymi umowy mają być rozwiązane.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-08-03 20:38:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 09:23:07 -0700 (PDT), alex napisał(a):

    > Miał ktos takie przeboje? Co robic?

    Wyslac listem poleconym z potwierdzeniem odbioru:

    "Z dniem 10 listopada 2009, rezygnuje z umowy nr..."
    "Z dniem 12 października 2009, rezygnuje z umowy nr..."

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-08-03 20:58:54
    Od: "Pawel" <p...@n...wp.pl>

    Poszedłem do biura orange u nas w miescie i koles powiedzial ze nie
    moze
    przyjąc takiej dyspozycji. Zeby przyjsc "pozniej". Zadzwonilem na *100
    na ta

    Powiedział Ci tak dlatego, że za każdą zerwaną umowę ucinają im prowizję. W
    innym salonie możesz usłyszeć np. "mamy awarię systemu, najbliższy salon
    znajduje się...".

  • 7. Data: 2009-08-04 11:16:09
    Od: alex <a...@g...com>

    > Wyslac listem poleconym z potwierdzeniem odbioru:
    >
    > "Z dniem 10 listopada 2009, rezygnuje z umowy nr..."
    > "Z dniem 12 października 2009, rezygnuje z umowy nr..."

    Dzieki za info,

    a czy mam dołączyć jakies ksera dowodu, wpisu do ewidencji itp
    (abonament na
    firme jest)?
    czy samo pisemko wystarczy?

    alex

  • 8. Data: 2009-08-04 12:44:05
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    alex pisze:

    > Dzieki za info,
    >
    > a czy mam dołączyć jakies ksera dowodu, wpisu do ewidencji itp
    > (abonament na
    > firme jest)?
    > czy samo pisemko wystarczy?

    Podaj im swój numer abonenta.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-08-04 13:16:51
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > a czy mam dołączyć jakies ksera dowodu, wpisu do ewidencji itp

    Chyba biura pisania podań tak modne kilka/kilkanaście lat po II wojnie
    furorę by teraz zrobiły.

    Inż.prawa

  • 10. Data: 2009-08-04 15:33:41
    Od: alex <a...@g...com>

    > Chyba biura pisania podań tak modne kilka/kilkanaście lat po II wojnie
    > furorę by teraz zrobiły.

    podanie potrafie napisac sam :p, problem z tym ze te palanty za kazdym
    razem co innego mowią. Na infolinii mi jeden koles powiedzial ze musze
    dolaczyc kopie wpisu do ewidencji. A dzis jeszcze bylem w play bo chce
    sie do nich przeniesc i panna potwierdzila ze jak zloze w orange taką
    dyspozycje teraz to oni w orange to potraktują jako wypowiedzenie i
    zaplace kare! czaisz to? mimo ze tlumacze jak debilom ze nie chce
    przedluzac po dacie zakonczenia umowy a nie rozwiazywac.

    od wczoraj 5 roznych wersji juz slyszalem. paranoja.