  • 161. Data: 2010-11-27 16:41:38
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:5yw3ab9xwd2t.dlg@piki.fixed...

    > No tak, ale to nie mieszkańcy piętra są właścicielami korytarza.

    Nie tylko oni. Jakaś tam część tego korytarza jest również ich przecież.

    > Poza miom przykładem, ktoś już napisał o widokach. Uwielbiam wysokość i
    > brakuje mi możliwości pogapienia się na panoramę miasta z okien na
    > klatce
    > na ostatnim piętrze.

    I co to zmienia?

    > Ehh... Chcesz coś na wyłączność to płać. Powierzchnia niestety sporo
    > kosztuje

    Moim zdaniem totalnie głupi pomysł i należy wywalić pomysłodawcę z funkcji
    decyzyjnych.

  • 162. Data: 2010-11-27 16:50:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-27 16:46, Krzysztof pisze:
    > "zly"<b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Nie jest, bo wiszą tam Twoje rowery zajmujące miejsce, które ktoś mógłby
    > chcieć wykorzystać (tak jak Ty mógłbyś chcieć popatrzeć przez okno na
    > piętrze sąsiada).

    > Dokładnie tak samo to działa w drugą stronę.
    > Jak będziesz chciał popatrzeć przez okno na ostatnim piętrze to bez obaw -
    > zapukaj do sąsiada - poradzicie sobie :-P

    To on nie ma okna w soim mieszkaniu? Musi stać jak jakiś żulek na
    korytarzu i wyglądać przez okno korytarzowe?

    W naszym bloku są jeszcze wielkie okna na każdym piętrze (od strony
    wejścia).
    Trzech starych żulków (2 kobiety i 1 mężczyzna) urzędują tam cały czas.
    Tak drą mordy, że nawet w mieszkaniach ich słychać. Jedna to nawet kawkę
    sobie wynosi na korytarz i tam łazi, podśwpiewuje, czasem na stojący na
    drutach robi. Po drugiej stronie ulicy jest klub seniora, tam by się
    mogli rozerwać, ale nie- oni muszą patrzeć kto wchodzi, kto wychodzi z
    domu, z mieszkania. Trwa to już parę lat i nie ma na tych żuli żadnego
    prawa.

    --
    animka

  • 163. Data: 2010-11-27 17:35:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 19:07:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    /.../
    > Ta argumentacja ma również słabe strony. Sądzę, że radość nabywcy prawa
    > do zaglądania na piętro pytającego nieco zblednie, gdy świadomi sobie,
    > że jednocześnie on może zaglądać na jego piętro. Idąc tym - moim zdaniem
    > głupim - tokiem rozumowania można storpedować instalację domofonów w
    > blokach, bo przecież inny członek spółdzielni może zapragnąć pooglądać
    > sobie widok z sąsiedniej klatki czy zgoła sąsiedniego bloku.

    I ta jakże celna myśl pozostałą bez odpowiedzi od czwartku.

  • 164. Data: 2010-11-27 20:27:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-27 18:17, m4rkiz pisze:

    > ba, jest nawet gorzej, mysle ze na tej grupie na przyklad to niemal
    > kazdy ma prostate...

    Brawo! :-)
    Grunt to poczucie hymoru :-)

    --
    animka

  • 165. Data: 2010-11-27 21:46:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-27 21:27, animka pisze:

    > Brawo! :-)
    > Grunt to poczucie hymoru :-)

    Sorry za literówkę. Miało być: humoru.

    --
    animka

  • 166. Data: 2010-11-27 23:05:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/28/10 00:18), zly wrote:
    > Większość ludzi chętnie nie płaciłaby podatków etc. I najchętniej głosowała
    > na tych, którzy proponują wszytko za darmo i obniżenie podatków do zera.

    Tak offtopicznie, ale z czego to wnosisz (z tymi podatkami)?

    Bo raczej jak dotąd to ludzie głosują raczej na tych co obiecują lub
    chcą podatki podwyższać. Zaś ci co obiecują znaczące obniżki dostają
    jakieś śladowe procenty.

    p. m.

  • 167. Data: 2010-11-27 23:13:42
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 17:50:23 +0100, animka napisał(a):

    > To on nie ma okna w soim mieszkaniu? Musi stać jak jakiś żulek na
    > korytarzu i wyglądać przez okno korytarzowe?

    Kochana Animko. Z okna pierwszego piętra jest nieco inny widok niż z okna
    dziesiątego...

    --
    marcin

  • 168. Data: 2010-11-27 23:14:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 16:46:09 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Nie jest, bo wiszą tam Twoje rowery zajmujące miejsce, które ktoś mógłby
    > chcieć wykorzystać (tak jak Ty mógłbyś chcieć popatrzeć przez okno na
    > pięrze tsąsiada).

    Nie. Miejsca jest dużo i można je wykorzystać. Rozumiem twój cel. Jednak
    porównujesz dwie zupełnie różne sprawy :)

    --
    marcin

  • 169. Data: 2010-11-27 23:18:46
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 17:41:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie tylko oni. Jakaś tam część tego korytarza jest również ich przecież.

    Raczej: w jakiejś tam części są właścicielami korytarza. Niby podobnie, ale
    nie tak samo.

    > I co to zmienia?

    Odpowiedziałem na pytanie

> [...]

    na tych, którzy proponują wszytko za darmo i obniżenie podatków do zera.
    Tylko to takie dziecinne myślenie. Rząd też byś zdymisjował, bo nie kasuje
    podatków?
    --
    marcin

  • 170. Data: 2010-11-28 02:23:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-28 00:13, zly pisze:

    > Kochana Animko. Z okna pierwszego piętra jest nieco inny widok niż z okna
    > dziesiątego...

    To se jedź na Pałac Kultury :-)
    Koło wind w swoim bloku powinieneś też mieć okna, a Ty się uparłeś
    podsłuchiwać ( i ciort tam jeszcze wie co) pod drzwiami sąsiadów.

    --
    animka