  • 1. Data: 2010-11-24 21:05:47
    Temat: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Dobry wieczór,

    koleżanka ma problem: kupiła rzecz za 160 zł na Allegro i wybrała
    przesyłkę litem poleconym priorytetowym.
    Sprzedawca wysłał towar, ale Poczta Polska 'zgubiła' go.
    Podpisując dzisiaj oświadczenie na reklamacji dowiedziała się, że będzie
    odszkodowanie, ale tylko około 100 zł.

    Co można w tej sytuacji zrobić ?
    Do kogo się zwrócić ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2010-11-24 21:09:19
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-24 22:05, Roman Rumian pisze:

> [...]
    > Sprzedawca wysłał towar, ale Poczta Polska 'zgubiła' go.
    > Podpisując dzisiaj oświadczenie na reklamacji dowiedziała się, że będzie

    Nic. :(

    > Do kogo się zwrócić ?

    Nie wiem, po prostu myśleć następnym razem i wybrać inny rodzaj
    przesyłki gwarantujący zwrot wydanych pieniędzy w razie podobnego przypadku.

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-11-24 21:11:01
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Co można w tej sytuacji zrobić ?
    > Do kogo się zwrócić ?

    odszkodowanie bedzie ale dla nadawcy listu :)
    kolezanka zaplacila sprzedawcy i od niego niech sie domaga zwrotu
    pieniedzy/ponownej wysylki...

    pzdr

  • 4. Data: 2010-11-24 21:16:13
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/24/2010 3:11 PM, Mario wrote:

    > odszkodowanie bedzie ale dla nadawcy listu :)
    > kolezanka zaplacila sprzedawcy i od niego niech sie domaga zwrotu
    > pieniedzy/ponownej wysylki...

    no zeby to było takie proste.
    sprzedawca towar już wydał. przewoźnikowi.

    ach, ale się zaraz flejm zacznie aż miło :)

  • 5. Data: 2010-11-24 21:17:13
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    niech sie domaga zwrotu
    > pieniedzy/ponownej wysylki...

    Może lepiej nic nie pisz, jeśli nie wiesz co piszesz...

  • 6. Data: 2010-11-24 21:17:53
    Temat: Re: Poczta 'zgubi?a' przesy?k
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-24 22:11, Mario pisze:

    > odszkodowanie bedzie ale dla nadawcy listu :)
    > kolezanka zaplacila sprzedawcy i od niego niech sie domaga zwrotu
    > pieniedzy/ponownej wysylki...

    Z opisu wynika że Ona wybrała taką formę przesyłki więc sprzedawca
    powinien zwrócić jej stówę. :(

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-11-25 07:05:46
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Może lepiej nic nie pisz, jeśli nie wiesz co piszesz...

    masz jakies problemy natury egzystencjalnej?

  • 8. Data: 2010-11-25 07:18:35
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/25/2010 1:05 AM, Mario wrote:

    > masz jakies problemy natury egzystencjalnej?

    raczej prawnej i zresztą słusznie.

  • 9. Data: 2010-11-25 08:23:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl> writes:

    > no zeby to było takie proste.
    > sprzedawca towar już wydał. przewoźnikowi.

    > ach, ale się zaraz flejm zacznie aż miło :)

    Ryzyko niewypelnienia umowy przewozu obciaza nadawce czy odbiorce?

    Kto zawarl umowe z przewoznikiem?

    MJ

  • 10. Data: 2010-11-25 08:39:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/25/2010 09:23 AM), Michal Jankowski wrote:

    > Ryzyko niewypelnienia umowy przewozu obciaza nadawce czy odbiorce?
    >
    > Kto zawarl umowe z przewoznikiem?

    Niby nadawca, tyle że jego odpowiedzialność się w momencie zawarcia
    umowy kończy. Więc efektywnie - odbiorca za pośrednictwem nadawcy :).

    p. m.