  • 1. Data: 2010-11-24 17:34:45
    Temat: PoRD: Z jaką datą punkty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    powiedzmy, że 24 listopada mamy 20 punktów i mamy dostać kolejne 6.
    Odmawiamy jednak przyjęcia punktów. 28 listopada wygasa nam 10 punktów.
    Sąd stwierdza winę i orzeka punkty. Z jaką datą? Datą rozprawy (punkty
    nie szkodzą) czy z datą wykroczenia (punkty i tak powodują utratę prawa
    jazdy).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-11-24 17:40:49
    Temat: Re: PoRD: Z jaką datą punkty?
    Od: Regand <r...@w...pl>

> [...]
    > Sąd stwierdza winę i orzeka punkty. Z jaką datą? Datą rozprawy (punkty
    > nie szkodzą) czy z datą wykroczenia (punkty i tak powodują utratę prawa

    Z data wsteczna i automatycznie tracisz prawko.
    Duzo ludzi uwaza, ze cos im to da, a potem niestety dochodza jedynie
    koszty rozprawy a prawko i tak sie traci.

    pozdr

  • 3. Data: 2010-11-24 18:33:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.11.2010 18:40, Regand pisze:

    > Z data wsteczna i automatycznie tracisz prawko.

    No właśnie tak byłem przez lata przekonany, a dzisiaj mi jeden gość
    mówił, że tak policjanty twierdzą.

    A jakieś poparcie prawne na to masz? Żebym mógł mu powiedzieć, że się
    niebieskim pomerdało?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-11-24 18:57:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:icjlpo$iq3$1@news.onet.pl>:

    > No właśnie tak byłem przez lata przekonany, a dzisiaj mi jeden gość
    > mówił, że tak policjanty twierdzą.

    Jak twierdzą, bo zapomniałeś napisać czy (punkty nie szkodzą) czy (punkty i
    tak spowodują utratę prawa jazdy).

    Tak na marginesie -- z tego co napisałeś wynika, że punktujący ma PJ mniej
    niż rok, bo dy dłużej, to do stracenia uprawnień potrzeba czegoś więcej niż
    przekroczenie 24 punktów...

    > A jakieś poparcie prawne na to masz?

    PoRD trollu...

    Art. 130. 1. [...]
    2. Punkty za naruszenie przepisów ruchu drogowego wpisane do ewidencji usuwa
    się po upływie 1 roku od dnia naruszenia, chyba że przed upływem tego okresu
    kierowca dopuścił się naruszeń, za które na podstawie prawomocnych
    rozstrzygnięć przypisana liczba punktów przekroczyłaby 24 punkty lub w
    ^^^^
    przypadku kierowców, o których mowa w art. 140 ust. 1 pkt 3 - 20 punktów.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]