  • Data: 2006-06-13 07:11:30
    Temat: Re: Kurier GLS, PESEL i GIODO
    Od: "akala" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1150152615.4473.88.camel@neptune.sakowski.pl
    > akala wrote:
    >
    > Twierdzisz, że od GLS? Na jakiej podstawie?

    Nie przypisyj mi słów których nie powiedziałem a ni nie na pisałem, nigdzie
    nie napisałem ,że to zbiera firma GLS, ani nie napisałem ,że firma
    sprzedaje.Nie wymieniłem też żadnego nazwiska.To co napisałem odnosi się do
    słowa oni i chodzi o te osoby któte to zbierają.
    Nie znasz początku wątku ,którego początek na tej grupie był około 2 tygodni
    temu. Niedopuszczalnym jest uzależnianie wydania przesyłki od podania Nr
    PESEL i oto chodziło.Kurjer uzależnił wydanie przesyłki od podania Nr
    PESEL.Dodam więcej ,żadna instytucja ,ani żadna włada nie może żadać od
    obywatela podawania danych ponad minimum które jest niezbędne do
    identyfikacji. Kurjerowi wystarczą :nazwisko i imiei, adres zamieszkania a
    w wielu przypdakać tylko jedna z tchy danych

    akala