1. Data: 2006-06-12 12:49:03
Temat:Kurier GLS, PESEL i GIODO
Od:"kermit" <d...@d...cds> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wyslalem emilem ;) zgloszenie do GIODO w sprawie kurierow zbierajaych numery
PESEL. Dostalem w piatek list od GIODO ze generalny inszpektor zajal sie
sprawa i toczone jest odpowiednie postepowanie w tej sprawie z urzedu :)

Nawet jesli nic to nie da to im troche napsuje krwi :)

P.

2. Data: 2006-06-12 12:54:54
Temat:Re: Kurier GLS, PESEL i GIODO
Od:Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

kermit napisał(a):

> Nawet jesli nic to nie da to im troche napsuje krwi :)

Rozumiem że GIDO.

--
@ Johnson

--- za treść postu nie odpowiadam

3. Data: 2006-06-12 13:01:52
Od:Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stasio Podróżnik napisał(a):

> Pytanie - PO CO ?
> Nie podoba się "ta praktyka" - korzystać z innych kurierów ...

No, chyba to nie do końca tak. Odbierający przesyłkę często nie ma
wpływu na wybór przez nadawcę firmy kurierskiej. Może co najwyżej nie
odebrać przesyłki, a to czasami nie wchodzi w grę.

Beniamin

4. Data: 2006-06-12 13:04:00
Od:Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kermit napisał(a):

> [...]

Pytanie - PO CO ?
Nie podoba się "ta praktyka" - korzystać z innych kurierów ...

o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum
[]=******=[] http://skocz.pl/jedz-na-narty - Przemyśl - Tylko w
nartach !

5. Data: 2006-06-12 13:13:36
Od:Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kermit wrote:

> Witam,
>
> Wyslalem emilem ;) zgloszenie do GIODO w sprawie kurierow zbierajaych numery
> PESEL.

A z ciekawosci - jak tlumaczyli koniecznosc podania PESEL?

--
Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
________________

6. Data: 2006-06-12 15:15:44
Od:"SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
wiadomości news:e6joes$e0k$1@n66.ultimo.pl...

> Pytanie - PO CO ?

Dla zasady. Z poczucia praworządnosci oraz w celu ochrony swojej
prywatnosci.

--
SQLwysyn
Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

7. Data: 2006-06-12 17:15:26
Od:witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Johnson wrote:

> Rozumiem że GIDO.

Nie.
GIODO.

8. Data: 2006-06-12 18:54:32
Od:"akala" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
wiadomości news:e6joes$e0k$1@n66.ultimo.pl

> Pytanie - PO CO ?
> Nie podoba się "ta praktyka" - korzystać z innych kurierów ...

dalaczego piszesz głupoty ? firme kurjerską wybiera nadawca przesyłki ,jak
nie rozumiesz o co chodzi to nie zabieraj głosu

akala

9. Data: 2006-06-12 18:56:41
Od:"akala" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawie z urzedu :)
>
> Nawet jesli nic to nie da to im troche napsuje krwi :)

masz rację bo oni to zabierają dal prywaty ,a dane sprzedają .
nazisko imie ,Nr pesel /czyli data urodzenia/,miejsce zamieszkania
no i wszystko

akala

10. Data: 2006-06-12 19:15:09
Od:Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

akala wrote:
> masz rację bo oni to zabierają dal prywaty ,a dane sprzedają .
> nazisko imie ,Nr pesel /czyli data urodzenia/,miejsce zamieszkania
> no i wszystko

Zdajesz sobie sprawę, że dopuścił{e,a}ś się właśnie przestępstwa
zagrożonego karą pozbawienia wolności do 2 lat?

Życzę Ci, żeby w GLS nie znalazł się nikt, kto dba o wizerunek firmy.