  • Data: 2006-06-13 20:36:59
    Temat: Re: Kurier GLS, PESEL i GIODO
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > ale taki druczek nie powinien przejsc bo ktos powinien zauwazyc - a po
    > co nam pesel, giodo sie bedzie czepial...

    Tylko przy daleko idącym założeniu, że ktoś przeprowadził złożony proces
    myślowy kompleksowej analizy prawnej tego druczku, zamiast po prostu
    przesłać do drukarni.

    > Statystyki i ankietymaja to do siebie, ze najpierw sie pytaja grzecznie,
    > czymozna zadac pytanie, a potem je zadaja i prosza o dane...

    Grzeczne pytanie powoduje trudny do oszacowania błąd wynikły z osób,
    które odmówią. Dlatego exit polls przy wyborach się nie sprawdzają.

    > no to niech sprawdza dowod - tak jak pani na poczcie. Ktora akurat nie
    > spisuje pesela ale numer serii i dokumentu.

    I potem byłyby wątki dlaczego kurier nr DO spisuje.

    > To jest najbardziej prawdopodobne.

    Ja bym raczej obstawiał kombinację #3 i #1. Ale nie o zgadywanie tu
    chodzi. Oskarżanie o #5 to tak jakby stwierdzić, że skoro mam na twarzy
    głupi uśmieszek, to zapewne właśnie popełniłem art. 197 kk.

    > Dobra, dawaj ;)

    Tobie nie podam, bo najprawdopodobniej sprzedasz ;)