  • Data: 2006-06-13 20:30:10
    Temat: Re: Kurier GLS, PESEL i GIODO
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:

    > Znaczynie wiem jak, ja bym zapytal dlaczego i po co. Byc moze nawet
    nie
    > odebralbym paczki i zrobil rozp... w centrali. ;)

    Rozp... w centrali pewnie by wielkiego na nich wrażenia nie zrobił,
    bowiem - jak już pisałem -
    pewnie jakiś geniusz z centrali wpadł na tak cudowny pomysł. O wiele
    lepszym rozwiązaniem była by skarga na niedoręczenie przesyłki i
    ewentualne kary umowne. Przy czym adresat powinien nacisnąć nadawcę.
    Jak ze dwóch, trzech odbiorców zrobi raban u nadawcy, że nie dostali
    przesyłek z powodu jakiegoś kretyna, co numerki zapisuje, to nadawca
    zmieni firmę kurierską do wszystkich przesyłek - choćby dla świętego
    spokoju. Jak kilku nadawców zmieni kurierów, to geniusz w centrali
    albo będzie musiał odpuścić, albo splajtować. I życie wróci do normy.