  • 31. Data: 2008-10-09 07:45:13
    Temat: Re: Kupno auta na allegro
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    t...@p...onet.pl pisze:

    > czyli jak rozumiem mogę powołać sie na art. 70(2) § 2 KC wzywając
    > sprzedającego do wydania auta .

    Tak, łącznie z art. 60 i 61 § 2.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 32. Data: 2008-10-09 13:07:42
    Temat: Re: [OT] Guglowanie
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "arekmx" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gcj78m$cjr$2@news.onet.pl...

    > Nie on wtrynia tylko opera to robi sama (jeśli użyjesz
    > jej mechanizmów korzystających z google).

    Ale to przedpiścia bezmyślnie te operowe śmieci wtrynia
    do Usenetu, tak jakby komukolwiek były potrzebne.

    Co mnie obchodzi, że ktoś-tam używa Opery, która zaśmieca
    mu URL-e? I dlaczego ja mam się jako Opera przedstawiać,
    skoro jej nie używam?
    Kiedy podaję link do wyszukiwarki, to dbam o to, by było
    w nim tylko to co niezbędne: treść pytania i ew. filtry
    doń; bez żadnych ozdobników związanych z moim softem,
    sesją, regionem geograficznym (chyba że jest istotny jako
    filtr do wyników) czy domyślną konfiguracją interfejsu
    serwera - te rzeczy niech sobie każdy ustawia sam.

    Maciek

  • 33. Data: 2008-10-09 15:06:17
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Paweł pisze:
    > Użytkownik "NoName" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękujemy za wyrażenie swojej prywatnej opinii.
    > Jednak jeśli nie masz bladego pojęcia o prawie, wyrażaj swoje opinie z
    > ostrożnością.

    Przepraszam o czym ?

    W tym kraju nawet sedzia sadu najwyzszego nie ma pojecia o prawie !

  • 34. Data: 2008-10-09 23:23:34
    Od: wombi <w...@o...eu>

    arekmx pisze:
    > Sebcio wrote:
    >
    > http://media2.pl/internet/19869-zamiast-na-allegro-w
    ygral-jeepa-w-sadzie.html

    > Faktycznie, ciekawe (lepsza wersja "relacji" -
    > http://prawo.vagla.pl/node/7026)

    Wyrok z uzasadnieniem:
    http://lawinit.com/wiki/II_C_903/06