  • 1. Data: 2008-10-08 07:41:45
    Temat: Co zrobić z serwisem fotograficznym?
    Od: Robert Niestroj <r...@g...com>

    Witam,
    na początku czerwca oddałem uszkodzony aparat fotograficzny do naprawy
    w serwisie fotograficznym. Aparat po gwarancji. Właściciel serwisu
    podał jako czas naprawy od 2 - 8 tygodni, gdzie najwięcej czasu miało
    zająć sprowadzenie matrycy. Po 8 tygodniach bez odezwy ze strony
    serwisu przejechałem się do serwisu i dowiedziałem się, że matryc już
    nie ma i wysłał do centralnego serwisu Canona i że dostanę całkiem
    nowy aparat. Prosiłem o informowanie mnie telefonicznie i znowu minęły
    2 miesiące i nic.
    Aparat to Canon S1 IS, uszkodzony warty nie wiem: 50, 100zł? Według
    ostatnich zapewnień serwisu mam dostać od Canona nowego S5 IS -
    wartość ok 1000zł. Za naprawę mojego S1 IS miałem zapłacić 250zł.
    Najchętniej bym dostał nowy aparat albo odzyskał mój stary albo dostał
    jakąś równowartość pieniężną. Co mogę zrobić w tym wypadku? Czy
    adwokat może mi pomóc i mi się to opłaci?

  • 2. Data: 2008-10-08 08:28:40
    Temat: Re: Co zrobić z serwisem fotograficznym?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Robert Niestroj wrote:
> [...]
    > jakąś równowartość pieniężną. Co mogę zrobić w tym wypadku? Czy
    > adwokat może mi pomóc i mi się to opłaci?

    prawdopodobnie dałeś się nabrać :]
    coś mi w uszach świszczy o akcji promocyjnej spowodowanej niedbalstwem
    sonego, który w tamtym czasie robił większość matryc do kompaktów...
    naprawa powinna być wykonana za darmo w serwisie canona
    a jeśli nie mieli już matryc - to właśnie rozdawali aparaty....

    co do działań dot. serwisu - wysłać pismo z potwierdzeniem odbioru, że w
    ciągu 7 dni mają zakończyć swoje działania i oddać Ci stary aparat lub oddać
    nowy - wg ich zapewnień... albo sprawę oddajesz do rzecznika praw konsumenta

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-10-08 09:53:24
    Od: "Krzysztof Wiśniewski" <w...@o...pl>

    > www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona

    A ja mam pytanie z innej beczki co za piosenke masz na stronce pod tym
    adresem ;]
    http://www.zbigniewkruk.com/sluby/plener/galeria.htm
    , z gory dziekuje za odpowiedz :)

    pozd. Krzysztof Wiśniewski

  • 4. Data: 2008-10-08 15:09:20
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Krzysztof Wiśniewski wrote:

    > A ja mam pytanie z innej beczki co za piosenke masz na stronce pod tym
> [...]

    A możesz napisać jaki to serwis? Czyżby "Fototechnik"? :)

    Maciej C

  • 5. Data: 2008-10-08 15:52:37
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Krzysztof Wiśniewski wrote:

    > A ja mam pytanie z innej beczki co za piosenke masz na stronce pod tym
> [...]

    przepraszam grupę że tutaj - ale Krzysiek ma niepoprawny adres mailowy :/

    muzyka : Amparanoia - En La Ciudad

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-10-08 19:07:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Oct 2008 00:41:45 -0700 (PDT), Robert Niestroj napisał(a):

    > na początku czerwca oddałem uszkodzony aparat fotograficzny do naprawy
    > w serwisie fotograficznym. Aparat po gwarancji. Właściciel serwisu
    > podał jako czas naprawy od 2 - 8 tygodni, (...)

    Co to za serwis, przypadkiem nie na ul. Żytniej w Warszawie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2008-10-10 20:06:00
    Od: Robert Niestroj <r...@g...com>

    On 8 Paź, 09:41, Robert Niestroj <r...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > na początku czerwca oddałem uszkodzony aparat fotograficzny do naprawy
    > w serwisie fotograficznym.

    Dla tych co pytali: serwis w Opolu ...

    --
    Robert Niestroj