  • 1. Data: 2008-07-02 20:44:51
    Temat: Kupiłem towar za 0,00zł w sklepie internetowym
    Od: "wojtek" <w...@w...pl>

    Witajcie,

    mam takie pytanie: w sklepie internetowym był wystawiony do sprzedaży towar
    za 0,00zł. Było napisane również, że cena nie ustalona, ale zaraz obok, że
    cena 0,00zł. Można było kliknąć "dodaj do koszyka" więc kliknąłem. Wybrałem
    potem formę przesyłki i kliknąłem "dalej" no i kupiło. Wyświetliło
    potwierdzenie. Później też dostałem potwierdzenie wysłane "z automatu" przez
    sklep inetrnetowy z taką właśnie ceną: 0,00zł + kilknaście zł za przesyłkę.
    Sam towar jest wart na rynku ok.200-300zł.
    Cena 0,00zł pewnie wynikała z błędu osoby zarządzającej obsługą tego sklepu
    internetowego.
    Towaru nie mają na sklepie (magazynie) bo to nowość i cena jeszcze nie
    ustalona.

    Pytanie brzmi: czy mam prawo domagać się wysłania tego towaru za tą cenę
    (0,00zł), gdy pojawi się już na stanie? Czy może sprzedawca ma jakieś prawo
    się tłumaczyć?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-07-02 20:52:04
    Temat: Re: Kupiłem towar za 0,00zł w sklepie internetowym
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 22:44:51 +0200, wojtek napisał(a):

    > Pytanie brzmi: czy mam prawo domagać się wysłania tego towaru za tą cenę
> [...]

    Co przez to rozumiesz?

    Sprawdz w archiwum grupy, temat poruszany ze sto razy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-07-02 21:06:45
    Od: "wojtek" <w...@w...pl>

    > Co przez to rozumiesz?

    Chodzi mi o to, czy sprzedawca może zacząć się tłumaczyć, że to była
    pomyłka, że wystawił towar za cenę 0,00zł i że była możliwość kliknięcia
    ~"Kup teraz". I że to nie jego wina, tylko błąd informatyka. itp. itd.

    wojtek

  • 4. Data: 2008-07-02 21:09:24
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    wojtek wrote:

> [...]
    > pomyłka, że wystawił towar za cenę 0,00zł i że była możliwość
    > kliknięcia ~"Kup teraz". I że to nie jego wina, tylko błąd

    i bedzie mial racje, - ewidentna pomylka, jest jakis zapis na to.

    Czlowieku... cwaniaczek jestes czy po prostu chcesz wiedziec tylko? Daj ludziom
    zyc, nie rob drugiemu co tobie nie mile. Wiedziales od poczatku ze to pomylka w
    sklepie i tylko swoje dane osobowe podales niepotrzebnie...

    Nie szkoda czasu bylo? Lepiej szukaj aukcji na allegro, jakis rezydencji z
    10000m2 ogrodkiem , astona martina za 10zl itd.

  • 5. Data: 2008-07-02 21:14:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 23:06:45 +0200, wojtek napisał(a):

    > Chodzi mi o to, czy sprzedawca może zacząć się tłumaczyć, że to była
    > pomyłka, że wystawił towar za cenę 0,00zł i że była możliwość kliknięcia
    > ~"Kup teraz". I że to nie jego wina, tylko błąd informatyka. itp. itd.

    Tak.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2008-07-03 00:21:59
    Od: Rosomaczek <r...@c...ek>

    wojtek pisze:

    > Pytanie brzmi: czy mam prawo domagaae sie wys?ania tego towaru za t? cene
    > (0,00z?), gdy pojawi sie ju? na stanie? Czy mo?e sprzedawca ma jakie?
    > prawo sie t?umaczyae?

    A zwykła przyzwoitość jest Ci pojęciem obcym?

    --
    Rosomaczek, co włazi na krzaczek

  • 7. Data: 2008-07-03 05:43:26
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 2 Lip, 21:44, "wojtek" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > (0,00zł), gdy pojawi się już na stanie? Czy może sprzedawca ma jakieś prawo

    ztcw mozesz domagac sie sprzedazy (? o ile o sprzedazy mozna mowic
    przy cenie 0.00pln) tego produkty-
    byly juz takie sprawy (dom, samochod, laptop) na allegro- i kupujacy
    je wygrywali.
    (ale jakby co, to glowy, ani innej czesci ciala, za to nie daje ;p)

  • 8. Data: 2008-07-03 05:46:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szymon von Ulezalka wrote:

> [...]
    > je wygrywali.
    > (ale jakby co, to glowy, ani innej czesci ciala, za to nie daje ;p)

    były też sprawy w drugą stronę

  • 9. Data: 2008-07-03 06:09:21
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    wojtek pisze:
> [...]
    > za 0,00zł. Było napisane również, że cena nie ustalona, ale zaraz obok, że

    Kiedyś w sklepie Arest.pl kupiliśmy z kumplem 2 drukarki warte po około
    400,00 zł po 99,00 zł/szt. Przy tej drukarce STAŁO JAK BYK - PROMOCJA!!!
    Arest zabezpieczył się formułką w regulaminie, że sprzedaż jest dokonana
    dopiero po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu sprzedaży przez
    pracownika sklepu. Czyli mail z "automatu", że kupiłeś nie wiąże sklepu
    żadną umową. Tak proforma zadzwoniłem, żeby dowiedzieć się kiedy
    drukarki do nas dotrą i dowiedziałem się, że to był błąd osoby
    obsługującej sklep i cena powinna być 399,00 zł a nie 99,00 zł i
    przepraszają za błąd, ale drukarek nie wyślą. I to był koniec sprawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 10. Data: 2008-07-03 06:17:07
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie brzmi: czy mam prawo domagać się wysłania tego towaru za tą cenę
    > (0,00zł), gdy pojawi się już na stanie? Czy może sprzedawca ma jakieś
    > prawo się tłumaczyć?

    Z księgowego punktu widzenia nie można niczego sprzedać za 0,00 zł

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i