  • Data: 2018-05-13 12:22:45
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo ciekawa dedukcja. :-) Wręcz powalająca.

    A co w tym powalającego? Skoro jak policjant coś zeznaje, a system
    monitoringu pod nadzorem policji, który mógłby to dodatkowo potwierdzić
    ulega nagłej awarii, to nie trzeba być szarlokiem, żeby podejrzewać, że
    policjant delikatnie mówiąc rozmija się z prawdą, a system monitoringu
    jako że sam jeszcze inteligencji nie posiada spontanicznie się popsuł w
    wyniku interakcji z zewnątrz.

    Oczywiście możesz twierdzić, że to zupełnie nieprawdopodobna hipoteza,
    natomiast zupełnie naturalne jest, że w obecności funkcjonariusza psuje
    się monitoring (i tak za każdym razem), ale proszę cię - przeceniasz
    stopień zidiocenia społeczeństwa - aż tak daleko, żeby w to uwierzć to
    on nie zaszedł ;)

    Jesteś w stanie racjonalnie wytłumaczyć, po ki chuj go funkcjonariusze
    do lasu wywieźli?

    > Bo była. Tylko jak z tego wywieść, ze go pobili, to już pojąć nie potrafię.

    Nie napisałem, że pobili, tylko że już bardziej prawdopodobna wersja
    jest że mu "pomogli" i wywieźli do lasu. Może któreś go popchnęlo, może
    chcieli mu "dać nauczkę" i wywieźli do lasy, może na odchodnym go pałą
    poczęstowali. Każda z tych wersji jest bardziej prawdopodobna niż
    spontaniczny, zbiorowy atak niepoczytalności dwóch funkcjonariuszy,
    który bez celu i bez sensu postanawiają wywieźć człowieka do lasu.

    Shrek