  • Data: 2018-05-13 22:24:09
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-13 o 15:31, RadoslawF pisze:

    > Ten co go paralizatorem w kiblu potraktowali też leżał jak po niego
    > podjechali. A jak go wsadzali do swojego pojazdu to tłumy się zebrały,
    > ludzie to filmowali a umundurowani przestępcy im te aparaty
    > zabierali i kasowali nagrania.
    > I zabrakło zarzutów od prokuratora. A spokojni i nigdy nie karani
    > ludzie jak ja zaczynają policję określać przestępcami, bandytami
    > i mordercami. A prokuratorzy zaczynają wyglądać na ich wspólników.
    >
    > A po medialnych wpadkach umundurowanych bandytów jak jakiejś
    > informacji brakuje to podejrzewam że jak w poprzednich przypadkach
> [...]

    Serce mi się w jednej sprawie kraje. Poszła jedna sprawa do prokuratora,
    lezała tam jakis czas i potem jak się okazało leniwy pan prokurator
    oddał sprawe na policję. Na policję, która nic nie załatwi, bo się na
    tej sprawie nie znają, ponadto maja dobre układy z tymi, których powinno
    sie sądzić, czyli z pewną mafią. Teraz to tylko to wszystko potłuc o
    dupy tych policjantów. Oni co najwyżej mogą oddać sprawę do sądu a dalej
    to wiadomo-układy.

    --
    animka