  • Data: 2018-05-13 17:54:33
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 14:06:35 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ale to był zwykły rejestrator bez szeregu skomplikowanych "udogodnień" i
    > kosztował tylko 50 zł. To działał.

    A no. Meile potafił wysłać jak kemera się "zepsuła", z drugiego końca świata mogłem
    nagrania obejrzeć
    Sygnał do centrali alarmowej potrafił dać jakby co
    Itp
    Teraz kupiłem drugi- tamten był do kamer "tradycyjnych" nazwijmy je ten co kupiłem do
    kamer IP
    Ten drugi potrafi to co ten pierwszy i troche więcej, jest wielkości ok paczki fajek
    i kosztował trochę poniżej 30usd
    Wiec na Policji po przetargach, z uwzględnieniem łapówek itp wyszłoby pewnie w
    okolicach 3tys zł