  • 61. Data: 2004-04-09 06:39:26
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "pietruszek" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c544tm$69s$1@inews.gazeta.pl...

    > chyba ze zaplacisz faciowi za prad i bedzie go stac na uzywanie... nie ma
    > sie co bac

    to po co sobie kupowal (ten sasiad) mieszkanie w bloku bez gazu, skoro nie
    stac sieroty na uzywanie pradu?

    > gaz jest bezpieczny..

    tak samo jak i energia atomowa, narkotyki, itd
    wszystko zalezy od tego co uzywa

  • 62. Data: 2004-04-09 06:39:30
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > http://www.straz.gsi.pl/porady/porady.html
    >
    > Znajdziesz tu wszystkie warunki, jakie musi spełnić korzystający z takiej
    > butli. Nie jest ich wcale mało. Można więc zmobilizować sąsiada jeśli nie
    do
    > zaniechania korzystania z butli z gazem, to przynajmniej to zainstalowania
    > eksploatowania jej w sposób bezpieczny.

    Nieprawda, większość jest ogólnych uwag, a tylko cztery dot. bezpośrednio
    butli.
    Za to, aby być uczciwym, trzeba było pokazać także w dziale "Ostrzeżenia" co
    wytrzymuje PRAWIDŁOWO napełniona i eksploatowana butla. Po prostu aby choć
    trochę uspokoić człowieka.

    Pozdr.
    Janusz

  • 63. Data: 2004-04-09 06:40:30
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Pablo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mosci panie i wladco nie palancie wybuduj sobie domek na odludziu, wykup
    > okoliczne ziemie i mieszkaj sobie bez gazu, energii elektrycznej, pol
    > elektromagnetycznych i wszystkich cywilizycyjnych rozwiazan. A na dzien
    > dzisiejszy to zapamietaj sobie ze nie jestes sam.

    jak ty sobie kupisz mieszkanie w cichej spokojnej okolicy, po czym po roku
    wybuduja ci za oknem hipermarket, tez bedziesz szczesliwy, bo przeciez nie
    jestes sam?

  • 64. Data: 2004-04-09 06:55:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > to po co sobie kupowal (ten sasiad) mieszkanie w bloku bez gazu, skoro nie
    > stac sieroty na uzywanie pradu?

    Bo bylo tanie, bo mu się oolica podobała, bo takie miał widzimisię? A poza
    tym gdzie jest napisane, że go nie stać na płacenie rachunków za prąd? Może
    też ma takie widzimisię, że będzie uzywał gazu a nie prądu? A
    oszczędności... jak to mówią ktoś kto ma pół miliona jest bogatszy od tego,
    kto ma ćwierć miliona:-)

    > tak samo jak i energia atomowa, narkotyki, itd
    > wszystko zalezy od tego co uzywa

    I w drugą stronę - prąd i parę innych rzeczy w rękach osoby
    nieodpowiedzialnej też może spowodować zagrożenie. I co z tego wynika?

    HaNkA

  • 65. Data: 2004-04-09 07:20:08
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c55h4p$bti$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > też ma takie widzimisię, że będzie uzywał gazu a nie prądu? A
    > oszczędności... jak to mówią ktoś kto ma pół miliona jest bogatszy od

    to w takim razie musi sie liczyc z tym ze nie wszystkim bedzie sie to
    podobalo, oraz z tym, ze bedzie musial spelnic pare wymogow, i wydac
    dodatkowych pare zlotych na dozor techniczny

  • 66. Data: 2004-04-09 07:24:01
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bluefive wrote:

> [...]
    > Był to jeden z głównych argumentów, dla których wybrałem mieszkanie
    > właœnie w tym budynku. Żona zauważyła, jakieœ pół roku temu, że jakiœ goœć
    > wnosi do naszej klatki butlę z gazem. Powiadomiłem spółdzielnię, że ktoœ
    > najprawdopodobniej ma kuchenkę na gaz. Powiedzieli, że zbadajš sprawę i
    > prosili, żebym wyœledził który to z lokatorów. I wyœledziłem. Okazało się,
    > że to goœć z za œciany. Jego kuchenka stoi no góra 40 cm od mojej głowy
    > (oczywiœcie po drugiej stronie œciany) gdy leżę na sofie! Żona jest
    > przerażona, ja też nie powiem, że się nie boję mieszkać z dzieckiem na

    Medycyna nie takie stany przerazenia jest w stanie wyleczyc..

    Boguslaw

  • 67. Data: 2004-04-09 07:28:00
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Seb@stian wrote:

    > Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > w ostatnim nr Moje mieszkanie (cena około 3,90) jest na ten temat artykuł.
    > Wątpię żeby można było mu coś zrobić! Np nakazać pozbycia się tego, nie
    > używania itp. Ale argumenty szerszenia z pierwszego kometarza to jedyny
    > chyba racjonalny powód pod pretekstem którego można zwrócić uwagę gościowi
    > na temat tej butli! Ale z drugiej strony jak wyegzekwować usunięcie
    > kuchenki !? Nie wiem?

    Zwroc uwage, ze jednak czym innym jest butla z gazem plynnym a czym innym
    jest INSTALACJA gazowa w budynku.

    Nie przesadzajcie.
    Przed oknami parkuja wam samochody z takimi bombami i jakos nic sie nie
    dzieje.

    Boguslaw

  • 68. Data: 2004-04-09 07:29:47
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bluefive wrote:

    > Czy pod ten zakaz można podciągnąć instalację doprowadzającą gaz do
    > lokalnej kotłowni, która znajduje się w bydynku?
    >
    > Pozdr
    > Rafał

    I kupiles mieszkanie w budynku gdzie jest taka bomba w piwnicy ?
    I jescze nei umarles ze strachu ?

    Boguslaw

  • 69. Data: 2004-04-09 07:32:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bluefive wrote:
    [...]

    > Typowy przypadek człowieka popeerelowskiego. Jak Ci ktoś narobi do talerza
    > to idzie do drugiego stolika. Jak Ci Belka albo jakiś inny Hauzner
    > przypieprzy VAT od VATu to poprosi o akcyzę. Jak dostanie w ryj na ulicy
    > to przeprosi bandziora. A fe.

    Zastanow sie cy sam nie jestes "popeerelowski"

    Jak nie chcesz ime za sciana sasiada - zbuduj sobie domek
    (roznica w cenie niewielka)

    A tobie sie cos ne podoba u sasiada i zaraz na niego "milicje"
    nasylasz, a nawet nie sprawdzisz, czy gosc lamieprawo.

    Boguslaw

  • 70. Data: 2004-04-09 07:39:30
    Od: "/// Kaszpir ///" <U...@s...pl>

    Szczerze współczuję ...

    Ja do prawie roku mieszkam w bloku (a raczej dobudowie ale nowiutkiej) gdzie
    też nie ma gazu i dla mnie to także był duzy plus. Naszczęście narazie na
    osiedlu nie ma nikt gazu (oficjalnie) , choć od niedawna pociagnieto juz
    gazociąg więc domki jednorodzinne mogą z niego już korzystać :)
    To co napisałes lekko mówiąc mnie przeraziło bo może i u mnie ma ktoś butle
    gazową :(

    Niestety wielokrotnie ludzie nie myślą nad swoim postepowaniem (w ramach
    "oszczedności" palą plastik i tworzywa sztuczne w piecach). W ten sposób
    "oszczędzają" i dodatkowo zupełnie "gratis" sami się zatruwają toksycznymi
    oparami oraz wszystkich innych poza ich domem. To samo wygląda jak widać z
    butlami gazowymi. W ramach oszczednosci zapominą o bezpieczeństwie swoim ,
    swojej rodziny jak i ... bezpieczeństwie innych ludzi (w bloku).

    Dałes mi sporo do myślenia , teraz jak kogoś zobacze u mnie w klatce lub
    obok z butla gazową to ją dokładnie wyśledzę ;)

    /// Kaszpir ///