  • 11. Data: 2013-01-15 21:21:08
    Temat: Re: Ktoś frymarczy moim dresem @....
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/kd3hqt$405$1@news.tas
    k.gda.pl
    *spp* napisał(-a):

    > Czyli jest to adres firmowy?

    Nie, adres jest prywatny tylko udostępniony GUS-owi do kontaktu ze mną.
    Aż będę musiał
    przejrzeć papiery żeby sprawdzić, czy czasem nie było tam mowy, że mogą
    go komuś sprzedać. Ale mam wrażenie, że nie było czegoś takiego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2013-01-15 21:34:38
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-01-15 21:21, Big Jack pisze:

> [...]
    > przejrzeć papiery żeby sprawdzić, czy czasem nie było tam mowy, że mogą
    > go komuś sprzedać. Ale mam wrażenie, że nie było czegoś takiego.

    Jeżeli zgłosiłeś go GUS-owi przy rejestracji w związku z prowadzoną
    działalnością gospodarczą to nie sądzę by GUS traktował go jak prywatny. :(
    Oczywiście gdy jest to związane z Twoimi kontaktami gospodarczymi z
    GUS-em to nie mogli go 'sprzedawać'.

    --
    spp

  • 13. Data: 2013-01-15 21:38:27
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-15 20:42, Michal Zapalowski pisze:

    > Niee.. To najpewniej czyssssty zbieg (z Alcatraz) okolicznosci... :)

    ... szacun. Szczerze.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2013-01-16 08:30:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *spp* napisał(-a):

> [...]
    > prywatny. :( Oczywiście gdy jest to związane z Twoimi kontaktami
    > gospodarczymi z GUS-em to nie mogli go 'sprzedawać'.

    Podałem go kiedy GUS przeszedł ze sprawozdawczości papierowej na
    elektroniczną. Adres jest prywatny, nie związany z działalnością.
    Niczego innego oprócz info żebym wypełnił kolejny formularz od nich nie
    dostałem, a ja sam do nich niczego nie napisałem.
    I jeszcze wyjątki z ich pisma do mnie:
    "... zbierane i gromadzone w badaniach statystycznych [...] dane
    indywidualne i dane osobowe są poufne i podlegają szczególnej ochronie.
    Dane te mogą być wykorzystywane wyłącznie do opracowań, zestawień i
    analiz statystycznych oraz do tworzenia przez służby statystyki
    publicznej operatu do badań statystycznych prowadzonych przez te służby.
    Udpstępnianie lub wykorzystywanie danych indywidualnych i danych
    osobowych dla innych niż podane celów jest zabronione (tajemnica
    statystyczna)" art. 10 ustawy z dn 29.06.1995 Dz. U. nr 88, poz 439z
    póżn. zm). Nie wiem czy dałoby im to do prawo do przekazania komus
    mojego adresu @. O ile kogoś by nie skorumpowano, to mam wrażenie, że
    niczego by nie sprzedali.

    --
    Big Jack