  • 1. Data: 2013-01-13 10:20:07
    Temat: Ktoś frymarczy moim dresem @....
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    ... a mianowicie Spółka 87 RS Mobcomer GT Sp. z o.o., z siedzibą w
    Warszawie, Al. Jerozolimskie 56c, której na 100% nie
    dawałem na to zgody. W czyich kompetencjach będzie utemperowanie ich,
    GIODO czy UKE?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2013-01-13 10:41:28
    Temat: Re: Ktoś frymarczy moim dresem @....
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 10:20, Big Jack pisze:
> [...]
    > Warszawie, Al. Jerozolimskie 56c, której na 100% nie
    > dawałem na to zgody. W czyich kompetencjach będzie utemperowanie ich,

    Podejdź osobiście do prezesa i pogadaj.

    Sekretarka do prezesa:
    - szefie przyszedł jakiś pan w sprawie zapłaty
    - jak wygląda?
    - wygląda tak, że lepiej zapłacić

    Jacek

  • 3. Data: 2013-01-13 11:27:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Jacek* napisał(-a):

    > Podejdź osobiście do prezesa i pogadaj.

    Za daleko żeby podchodzić, a nawet żeby podjeżdżać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-01-14 18:21:55
    Od: Michal Zapalowski <g...@g...de>

    On Sun, 13 Jan 2013 10:20:07 +0100, Big Jack wrote:

    > ... a mianowicie Spółka 87 RS Mobcomer GT Sp. z o.o., z siedzibą w
    > Warszawie, Al. Jerozolimskie 56c, której na 100% nie
    > dawałem na to zgody. [...]

    Pociesz sie, że nie jestes sam. ;)

    Z ciekawosci, czy tego adresu nie uzywales przypadkiem w kontaktach z
    Grupa TP SA? Bo ja mam paskudny zwyczaj uzywania maili 'jednorazowych'
    i jestem prawie pewien, ze moj mail na ktory przychodzi spam od
    Mocomber'a, wyciekl z tepsy lub orange.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2013-01-15 09:58:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    omis.com
    *Michal Zapalowski* napisał(-a):

    > Pociesz sie, że nie jestes sam. ;)

    Wątpliwa to pociecha :/

    > Z ciekawosci, czy tego adresu nie uzywales przypadkiem w kontaktach z
    > Grupa TP SA?

    No właśnie nie. Jedyna instytucja która używa tego adresu to GUS. Oni go
    przehandlowali? Nie wydaje mi się, ale mogę się mylić.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-01-15 13:25:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 09:58, Big Jack pisze:

    > No właśnie nie. Jedyna instytucja która używa tego adresu to GUS. Oni go
    > przehandlowali? Nie wydaje mi się, ale mogę się mylić.

    Czyli jest to adres firmowy?

    --
    spp

  • 7. Data: 2013-01-15 14:57:06
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-14 18:21, Michal Zapalowski wrote:
> [...]
    > Grupa TP SA? Bo ja mam paskudny zwyczaj uzywania maili 'jednorazowych'
    > i jestem prawie pewien, ze moj mail na ktory przychodzi spam od

    Tak jest w moim przypadku, osobny alias na który przychodziły efaktury.
    I tylko do tego był używany. Wysłałem zapytanie do tepsy i do spamera.

  • 8. Data: 2013-01-15 20:42:56
    Od: Michal Zapalowski <g...@g...de>

    On Tue, 15 Jan 2013 14:57:06 +0100, Izydor wrote:
    > Tak jest w moim przypadku, osobny alias na który przychodziły efaktury.
    > I tylko do tego był używany. Wysłałem zapytanie do tepsy i do spamera.

    Bingo! Moj mail tez byl glownie do tepsowych efaktur uzywany. No i ze
    dwa razy do reklamacji w idei/orange.

    Tak sie zastanawiam.. Ciekawe czy "smialy praktyk biznesu" p. Tomasz
    Dziobiak, bedacy jednym z zalozycieli tego spamujacego Mobcostam:
    http://www.mobcomer.pl/pl/o-nas/
    ma cokolwiek (poza personaliami) wspolnego z p. Tomaszem Dziobiakiem,
    ktory w latach 2002-2011 pracowal sobie w Grupie TP, m.in. jako "Digital
    Invoice Programme Director" odpowiedzialnym za "management, strategy,
    P&L of electronic invoicing in GTP and built 2M customers base":
    http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77

    Niee.. To najpewniej czyssssty zbieg (z Alcatraz) okolicznosci... :)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 9. Data: 2013-01-15 20:59:53
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    Michal Zapalowski

> [...]

    > http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77

    > Niee.. To najpewniej czyssssty zbieg (z Alcatraz) okolicznosci... :)

    Imiona, nazwisko i rok urodzenia pasują:

    http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77
    http://www.kto-kogo.pl/Tomasz_Dziobiak
    http://www.krs-online.com.pl/87-rs-mobcomer-gt-sp-z-
    o-o-krs-653327.html

  • 10. Data: 2013-01-15 21:10:55
    Od: Titi Morez <p...@o...pl>

    Izydor

    > Michal Zapalowski

    > Imiona, nazwisko i rok urodzenia pasują:

> [...]

    No i łaczy jeszcze te "dziobaki" medgo

    http://www.mobcomer.pl/pl/inwestycje/
    http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77