  • 1. Data: 2013-01-12 12:10:22
    Temat: Fotoradar a zmarły
    Od: "STS_OV" <d...@g...com>

    Dostajesz fotkę. Wskazujesz na sprawcę osobę zmarłą - od cholery nekrologów
    w prasie jest. Unikasz płacenia :) od trupów grzywny się nie ściąga.

  • 2. Data: 2013-01-12 12:11:24
    Temat: Re: Fotoradar a zmarły
    Od: "STS_OV" <d...@g...com>

    Użytkownik "STS_OV" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dostajesz fotkę. Wskazujesz na sprawcę osobę zmarłą - od cholery
    > nekrologów w prasie jest. Unikasz płacenia :) od trupów grzywny się nie
    > ściąga.

    Ewentualnie można też wskazać parlamentarzystę chronionego immunitetem :)

  • 3. Data: 2013-01-12 13:35:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-12 12:11, Użytkownik STS_OV napisał:

    > Ewentualnie można też wskazać parlamentarzystę chronionego immunitetem :)

    Parlamentarzystę teoretycznie tak. Zmarłego odradzam. Sprawdzą i
    okaże się że człowiek przez ostatnie kilka miesięcy nie wstawał
    z łóżka w domu czy jakimś hospicjum.
    Znajomy pokazywał mi ogłoszenie w anonsach "zatrudnię kierowcę Posła.
    Wymagana legitymacja poselska, gotowość do przyjmowania mandatów,
    bez badań, zaświadczeń, kursów, psychologa itp."
    Myślałem że to żart.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-01-12 17:42:32
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 12-01-2013 12:11, STS_OV pisze:

    > Użytkownik "STS_OV" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ewentualnie można też wskazać parlamentarzystę chronionego immunitetem :)

    Pomysł tak samo durny jak ze zmarłym. Przecież parlamentarzystę SM, ITD
    czy Policja ma prawo zapytać czy prowadził. Jak zaprzeczy, to sprawa
    wraca do właściciela pojazdu.

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2013-01-12 21:25:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    .B:artek. wrote:

    > Pomysł tak samo durny jak ze zmarłym. Przecież parlamentarzystę SM,
    > ITD czy Policja ma prawo zapytać czy prowadził. Jak zaprzeczy, to
    > sprawa wraca do właściciela pojazdu.

    Pomijając kompletnie głupotę wszelkich tych pomysłów, to
    na czym polega wg Ciebie (w kontekście pytania do wskazanego)
    durnota pomysłu ze zmarłym? Myślisz, że jego też pytają i on w
    przeciwieństwie
    do parlamentarzysty nie odpowiada?

  • 6. Data: 2013-01-12 22:21:05
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

> [...]
    > Dostajesz fotkę. Wskazujesz na sprawcę osobę zmarłą - od cholery
    > nekrologów w prasie jest. Unikasz płacenia :) od trupów grzywny się nie

    Ludzie, o czym wy tu mówicie?
    I nawet nie myślę o paragrafach za fałszywe zeznania, choć grupa właściwa by
    o tym powiedzieć.
    Czy w takim kierunku zmierza nasza cywilizacja, że także przez radary,
    będzie coraz więcej
    drobnych cwaniaczków bez honoru, którzy nawet zmarłego i jego rodziny nie
    uszanują?
    Przecież mogą oni dostać w trudnym dla siebie okresie jakieś pisma w tej
    sprawie.
    Jaką też gwarancję uczciwości w kontaktach osobistych i biznesowych dają
    takie poglądy,
    gdy dla kilkuset złotych ktoś będzie skłonny się zeszmacić?

  • 7. Data: 2013-01-13 00:47:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "t-1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:kcsk41$jq$1@pippin.nask.net.pl.anoję. ..

> [...]
    > dają takie poglądy,
    > gdy dla kilkuset złotych ktoś będzie skłonny się zeszmacić?

    Nie popadajmy w paranoję. Pismo dostanie zmarły i raczej nie powinien go
    odebrać. Wróci do nadawcy, ze adresat zmarł.

  • 8. Data: 2013-01-13 00:49:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości

    > Pomysł tak samo durny jak ze zmarłym. Przecież parlamentarzystę SM, ITD
    > czy Policja ma prawo zapytać czy prowadził. Jak zaprzeczy, to sprawa
    > wraca do właściciela pojazdu.

    Czemu wraca? Czemu temu drugiemu wskazanemu dajemy większą wiarę, że nie
    jechał, niż pierwszemu? Pytam tak dla zasady.

  • 9. Data: 2013-01-13 00:53:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > na czym polega wg Ciebie (w kontekście pytania do wskazanego)
    > durnota pomysłu ze zmarłym? Myślisz, że jego też pytają i on w

    Problemem może być, gdyby się okazało, że był uprzejmy opuścić ten ziemski
    padół łez, zanim go sfotografowano za kierownicą pojazdu - rzekomo. Choć i
    nawet wówczas nie można wykluczyć, że właściciel oddał przed śmiercią w
    dyspozycję pojazd, a ten zmarły na łożu śmierci przekazał go jeszcze
    jakiejś tam osobie. Być może samochodem jechała ta osoba, a być może
    jeszcze komuś przekazała pojazd. W sumie nie ma zakazu.

  • 10. Data: 2013-01-13 03:55:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ewentualnie można też wskazać parlamentarzystę chronionego immunitetem
    > :)

    :)
    Kilka wątpliwości:
    - czy przedstawienie się komuś nie swoim imieniem i nazwiskiem jest
    jakimśwykroczeniem?
    Przykładowo jeżeli jednak spytaliby tego parlamentarzystę i on by
    powiedział, że nie prowadził, to my mówimy że w takim razie nie wiemy, bo
    tamten tak nam się przedstawił a dotychczas nie widzieliśmy na oczy np.
    minister kultury i nauki.

    - jeżeli jakmś cudem ustalą, że zmarły nie mógł prowadzić - grozi nam coś
    za fałszywe zeznania? Znaczy, czy, jako podejrzany, mam prawo kłamać?
    Czy mogę argumentować jak wyżej czyli: tak mi się przedstawił.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.