  • 1. Data: 2013-01-13 14:19:21
    Temat: Podatek od spadku do pół roku ale od kiedy?
    Od: terjan <z...@n...pl>

    Jeżeli dostałem samochód w spadku to mogę go sprzedać jednak żeby nie
    płacić podatku musi upłynąć pół roku, ale licząc od kiedy?

    od śmierci spadkodawcy?
    czy od daty np poświadczenia dziedziczenia ? daty przyjęcia spadku...

    pozdro

  • 2. Data: 2013-01-13 14:29:30
    Temat: Re: Podatek od spadku do pół roku ale od kiedy?
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-13 14:19, terjan pisze:
> [...]
    >
    > od śmierci spadkodawcy?
    > czy od daty np poświadczenia dziedziczenia ? daty przyjęcia spadku...

    teraz konkretnie: śmierć nastąpiła 15.08.2012 kiedy najwcześniej mogę
    sprzedać samochód żeby nie płacić podatku?

    1 marca ?????

  • 3. Data: 2013-01-13 18:54:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    terjan wrote:
> [...]

    6 miesiacy od konca miesiaca nabycia.

    > teraz konkretnie: śmierć nastąpiła 15.08.2012 kiedy najwcześniej mogę
    > sprzedać samochód żeby nie płacić podatku?
    >
    > 1 marca ?????

    mi wygląda, że tak.