  • 221. Data: 2013-07-10 09:25:23
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-10 09:10, Andrzej Lawa pisze:
    > Rany, czy ty prowadzisz jakąś rzeźnię, że potrzebujesz mieć śmieci
    > odbierane 3-4 razy w tygodniu??

    Rany, czy Ty nie potrafisz spojrzeć szerzej niż swój mały domek ;-)

    10 piętrowy wieżowiec. 60 mieszkań.

    Dopóki się państwo nie wpie... ze swoją ustawą miałem systematycznie
    wywożone śmieci, tak samo segregowane i o połowę taniej.
    Ten jeszcze niższy "stopień zarządzania" - spółdzielnia bardzo dobrze
    sobie radził z tym "problemem".
    Po co było przy tym majstrować?

  • 222. Data: 2013-07-10 09:35:19
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 23:51:28 UTC+2 użytkownik hiki o! napisał:

    > Nie chce mi sie przysylac.
    Co do tej pory robiłes z takim akumulatorem?

  • 223. Data: 2013-07-10 09:35:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Jul 2013 08:42:14 +0200 osobnik zwany Tomasz
    Kaczanowski napisał:

    > Ponieważ nie ma obowiązku odbioru wielkogabarytowych śmieci przez gmine,
    > toteż w wielu nie odbierają... a jak bliżej jest do lasu niż do punktu w
    > którym mozna oddać taki złom, dodatkowo wiekszość punktów pracuje w
    > godzinach 9-15, to resztę dopisz sobie sam...

    ponieważ jest obowiązek odbioru zarówno śmieci wielkogabarytowych jak i
    liści itp.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 224. Data: 2013-07-10 09:36:23
    Od: "Smieć" <j...@g...com>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:krgooj$njm$1@node2.news.atman.pl...

    > Nieprawda. Łatwiej wysłać 50 newsów (patrz wyżej) z dyskusją na temat nie
    > związany (typowe lanie wody wielokrotnie już na tej grupie) tak aby
    > wszystkim przeszła ochota na czytanie tego wątku.

    Danusiu
    Należy zwrócić uwagę panom: Andrzej Lawa, Liwiusz, hiki o!, Grzegorz
    Stanicki, Tomasz Kaczanowski, masti, że temat tego wątku to "Kto zarabia na
    śmieciach". Natomiast dyskusja pomiędzy panami Andrzej Lawa i Liwiusz
    przypomina dyskusje dwóch trolli na dowolny temat (dowolna bzdura).
    A kto zarabia na śmieciach? czy to są krasnoludki, czy prywatni właściciele
    spółek, czy gminne "firmy", czy oni "dokładają" do tych śmieci, czy
    przetargi były "uczciwe", gdzie i jak jest to w Polsce - to temat bardzo
    kłopotliwy i "niepopularny".

  • 225. Data: 2013-07-10 09:55:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-10 09:35, masti pisze:

    > ponieważ jest obowiązek odbioru zarówno śmieci wielkogabarytowych jak i
    > liści itp.

    Jest obowiązek sporządzenia regulaminu określającego szczegółowe zasady
    utrzymania czystości i porządku na terenie gminy. Czyli tak jak w
    przypadku odpadów budowlanych jak i odpadów wielkogabarytowych można po
    prostu otworzyć punkt odbioru gdzieś daleko....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 226. Data: 2013-07-10 09:58:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2013 09:25, z pisze:

    > Rany, czy Ty nie potrafisz spojrzeć szerzej niż swój mały domek ;-)
    >
    > 10 piętrowy wieżowiec. 60 mieszkań.

    Szklaną kulę mam w naprawie.

    Budynki wielorodzinne w mojej gminie mają opróżnianie "co najmniej raz w
    tygodniu" (generalnie odbierający śmieci ma się dostosować do ich ilości).

    > Dopóki się państwo nie wpie... ze swoją ustawą miałem systematycznie
    > wywożone śmieci, tak samo segregowane i o połowę taniej.

    No to masz nieporadnych samorządowców.

  • 227. Data: 2013-07-10 10:24:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    zrób to. Co cię powstrzymuje?

  • 228. Data: 2013-07-10 10:27:15
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

> [...]

    - nalezy z tym skonczyc, nawet jesli mieliby wyjsc na ulice i palic opony

    zen.aspx

  • 229. Data: 2013-07-10 10:28:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 10.07.2013 00:21, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > Czasem się to zmienia - czy to ktoś w centrali, czy w danym sklepie -
    > ale biegły przedstawiciel handlowy będzie wiedział z kim, ahem,
    > porozmawiać na uboczu, żeby to właśnie jego towar, a nie konkurencji,
    > trafił na półki.

    > Ależ tak.

    > Ustawodawca jest pod publiczną kontrolą. Prywatna firma - w tym zakresie
    > nie.

    > Jeśli ma się monopol na władzę.
    >
    > Ale opozycja tylko czyha na coś takiego.
    >
    > [ciach]

    > Z budżetu, ale premie są uznaniowe, a nie zależne od wielkości budżetu,

    Znaczy jak nie bedzie w budzecie na premie to nie dostana?

    Noooo to mamy jebana dziure budzetowa a dostali....

    zen.aspx

  • 230. Data: 2013-07-10 10:31:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 lipca 2013 09:55:12 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
> [...]
    >
    > przypadku odpadów budowlanych jak i odpadów wielkogabarytowych można po
    >
    > prostu otworzyć punkt odbioru gdzieś daleko....
    U nas jest punkt odbioru-czynny do 17tej i oprócz tego dwa razy w roku odbieraja z
    posesji wielkogabarytowe odpady.