  • 1. Data: 2004-11-10 11:31:44
    Temat: Kto dowiaduje się o prawomocnym wyroku?
    Od: " ellfik" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich po raz pierwszy.Mam następujące pytanie:czy jeżeli student
    zostanie skazany za przestępstwo wyrokiem sądu I instancji to czy uczelnia
    zostanie o tym powiadomiona?Co prawda znalazłam art.k.k. mówiący,że
    instytucje takie jak zakład pracy, szkoła są informowane o zakończeniu
    postępowania.Mnie interesuje jak to jest w praktyce i na jakim etapie sąd
    wysyła pismo do dziekanatu?Czy jeśli będzie apelacja to dopiero ,,po
    wszystkim''?Dziękuję.

  • 2. Data: 2004-11-10 11:44:19
    Temat: Re: Kto dowiaduje się o prawomocnym wyroku?
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Przede wszystkim takie informacje dostają strony, a instytucje?? W tym
    paragrafie nie chodzi z pewnością o informowanie że ktoś dostał wyrok.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-11-10 17:52:25
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    remeeq wrote:

    > Przede wszystkim takie informacje dostają strony, a instytucje?? W tym
    > paragrafie nie chodzi z pewnością o informowanie że ktoś dostał wyrok.

    a o co?

    KG

  • 4. Data: 2004-11-11 14:17:33
    Od: p...@n...pl

> [...]
    > postępowania.Mnie interesuje jak to jest w praktyce i na jakim etapie sąd
    > wysyła pismo do dziekanatu?Czy jeśli będzie apelacja to dopiero ,,po

    mialem sprawe z K.k. - uczelnia dostala pismo z prosba o opinię od prokuratora,
    a zatem dowiedziala sie o toczacym sie postepowaniu jeszcze zanim sprwa znalazla
    sie w sadzie, podobniez jest z zakladem pracy - rowniez przesylaja pismo z
    prosba o opinie... ale zeby informowali o prawomocny wyroku - nie slyszalem.
    pozdr.