  • 1. Data: 2004-11-10 11:00:11
    Temat: Przerwany urlop przez zakład pracy
    Od: romannoc<r...@n...pl>

    Przebywałem na 2tygodniowym urlopie wypoczynkowym.
    W połowie urlopu tj. w sobotę,w związku z awarią w zakładzie,zostałem
    pilnie wezwany do pracy.
    Za dzień ten otrzymałem wynagrodzenie.
    -Czy w związku z przerwaniem mi wypoczynku przez zakład pracy,
    zakład jest zobowiązany do ponownego udzielenia mi 2tygodniowego
    urlopu w całości,lub czy powinien mi to zadośćuczynić w jakis inny
    sposób??? Jeżeli ktoś wie proszę o odpowiedz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info