  • 1. Data: 2004-04-21 08:52:15
    Temat: Ksero akt sprawy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !

    Czy na ksero akt sprawy trzeba dlugo czekac, czy odbywa sie to na miejscu
    (kilka kartek A4 w sprawie wykroczeniowej w sadzie grodzkim)?
    Trzeba pisac jakies podanie, czy wystarczy powiedziec, ktore strony sie
    chce?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2004-04-21 22:46:41
    Temat: Re: Ksero akt sprawy
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (kilka kartek A4 w sprawie wykroczeniowej w sadzie grodzkim)?
    > Trzeba pisac jakies podanie, czy wystarczy powiedziec, ktore strony sie

    Krótkie podanko ze znaczkami opłaty
    (1 zł za stronę kopii, 6zł za stronę kopii uwierzytelnionej)

  • 3. Data: 2004-04-23 20:48:25
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Krótkie podanko ze znaczkami opłaty
    > (1 zł za stronę kopii, 6zł za stronę kopii uwierzytelnionej)

    No nie do konca tak jest. Bylem w Sadzie Grodzkim. Tam napisalem krotkie
    pismo. Nastepnie musialem pojechac na drugi koniec miasta do kasy sadu, aby
    dokonac oplaty i nastepnie wrocic do Sadu Grodzkiego z potwierdzeniem.
    I tak BTW. to sie placi za kartke, czy za strone? Bo a aktach nie ma stron
    tylko sa karty (ponumerowane). Wiec ciezko dokladnie napisac w podaniu o co
    z tych akt nam chodzi.

    --
    pozdrawiam,
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2004-04-24 06:50:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    kovalek wrote:
> [...]
    > dokonac oplaty i nastepnie wrocic do Sadu Grodzkiego z potwierdzeniem.

    Gdzie taki cyrk?

    > I tak BTW. to sie placi za kartke, czy za strone? Bo a aktach nie ma stron
    > tylko sa karty (ponumerowane). Wiec ciezko dokladnie napisac w podaniu o co
    > z tych akt nam chodzi.

    W jakim sensie ciężko?

    KG

  • 5. Data: 2004-04-24 09:02:53
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > Gdzie taki cyrk?

    W Gorzowie Wlkp. Wydział Sądu Grodzkiego jest w innym miejscu niż budynek
    Sądu Rejonowego. A w Sądzie Grodzkim nie ma kasy i nie ma komu zapłacić.

    > W jakim sensie ciężko?

    Znaczy sie 1zł kasują od strony. Teraz ja chce stronę pierwszą i rewers
    karty drugiej. To jak mam napisac? awers karty pierwszej, rewers karty
    drugiej?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2004-04-24 12:50:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    kovalek wrote:
    > W Gorzowie Wlkp. Wydział Sądu Grodzkiego jest w innym miejscu niż budynek
    > Sądu Rejonowego. A w Sądzie Grodzkim nie ma kasy i nie ma komu zapłacić.

    A znakami nie przyjmują? Tyle że to pewnie niewiele pomoże, bo i tak
    trzeba po nie pojechac...

    > Znaczy sie 1zł kasują od strony. Teraz ja chce stronę pierwszą i rewers
    > karty drugiej. To jak mam napisac? awers karty pierwszej, rewers karty
    > drugiej?

    Można i tak.

    KG