  • 1. Data: 2004-04-21 07:59:55
    Temat: Wyrok
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    Dostałam Wyrok i nie rozumiem co oznacza punkt:

    1. w pozostałej czesci powództwo oddala ,
    2.umarza sie postepowanie w czesci ograniczającej żadanie pozwu,

    Jest to wyrok sprawy alimetacyjnej ,w ktorej przyznano mi alimenty, wypisano
    wczesniej wszystkie kwoty,itd Natomiast prosiłam Sad w pierwszym pozwie o
    odebranie ojcu dziecka praw rodzicielskich, własnie o tym nic w tym Wyroku
    nie ma.
    Czy te punkty powyżej mogą mówic o tym,że takie prawa są nie odebrane ojcu?
    Jesli tak ,czy musze rozpoczynac nową sprawe?

    Z gory dziekuje

    Beata

  • 2. Data: 2004-04-21 08:21:01
    Temat: Re: Wyrok
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    aQa wrote:
> [...]
    > wypisano wczesniej wszystkie kwoty,itd Natomiast prosiłam Sad w
    > pierwszym pozwie o odebranie ojcu dziecka praw rodzicielskich,

    Jest: "w pozostałej częsci powództwo oddala"

    > Czy te punkty powyżej mogą mówic o tym,że takie prawa są nie odebrane
    > ojcu? Jesli tak ,czy musze rozpoczynac nową sprawe?

    Sąd najwyraźniej uznał że nie ma podstaw do odbierania praw rodzicielskiech

    Co do pkt 2 wyroku oznacza to, że w którymś momencie dosło do ograniczenia
    powództwa - z czegoś zrezygnowałaś. I w tej czesci postępowanie umorzono.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-21 08:54:18
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    > Jest: "w pozostałej częsci powództwo oddala"

    > Sąd najwyraźniej uznał że nie ma podstaw do odbierania praw
    rodzicielskiech

    Słyszałam , ze jesli w wyroku nie ma przyznanych praw rodzicielskich, to ich
    ojciec jest pozbawiony automatycznie.
    Czy to prawda?

    Beata

  • 4. Data: 2004-04-21 09:25:26
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    > Co ci sie ubzduralo tak "zwalczac" ojca WASZEGO dziecka...
    >
    > Boguslaw

    Nie chodzi o zwalczanie ,chce sie tylko cos dowiedziec !
    Czy to cos złego?

    Beata

  • 5. Data: 2004-04-21 09:30:15
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

  • 6. Data: 2004-04-21 10:09:14
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    Bosz, nie znasz sprawy a sie wypowiadasz!

    Ojciec ,chciał przerwac ciązę (nawet siłą) ,pozniej gdy sie urodziło
    niechciał go oglądać,nie płaci alimentów i nie chce nas znać!
    Zresztą po co te tłumaczenia i tak nic nie zrozumiesz.
    Bea

  • 7. Data: 2004-04-21 10:10:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    aQa wrote:

    > Nie chodzi o zwalczanie ,chce sie tylko cos dowiedziec !
    > Czy to cos złego?
    >
    > Beata

    No to zastanow sie dlaczego to "automatycznie ojca"
    a nie "automatycznie matke" ma PRAWO pozbawiac "wladzy rodzicielskiej"

    Jak juz dziecko bedzie mialo tyle co moje (ponad 25 lat)
    uprzytomnisz sobie ze owa "wladza" to wlasciwie
    OBOWIAZKI...

    Jesli ojciec nie jest "szczegolnie zly",
    to nie rob dziecku krzywdy dla zaspokojenia potrzeby
    "posadania dziecka wylacznie dla siebie"

    Bo zapewniam Cie (znam mnostwo przykladow)
    ze ono cie pozniej z tego rozliczy..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-04-21 11:42:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    aQa wrote:

> [...]
    > niechciał go oglądać,nie płaci alimentów i nie chce nas znać!
    > Zresztą po co te tłumaczenia i tak nic nie zrozumiesz.

    Rozumie wiecej, niz sie pani szanownej wydaje.

    Jesli nie chce znac,
    to jaki problem w pozbawienieu wladzy rodzicielskiej.

    Zapamietaj sobie, ze JESLI PRZYPADKIEM okaze sie,
    ze ojciec przekona dziecko,
    ze owszem,
    byl mlody i takmu POCZATKOWO odbilo.. ale potem kochal
    ale mama mu nie poziwolila... to masz przechlapane...

    A alimanty ma placic.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-04-21 15:23:57
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie ma.
    > Czy te punkty powyżej mogą mówic o tym,że takie prawa są nie odebrane

    dokładnie, jeśli w pozostałej cześci powództwo oddala, tzn. że nie odebrał:)

  • 10. Data: 2004-04-21 16:31:04
    Od: "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    ojcu?
    > Jesli tak ,czy musze rozpoczynac nową sprawe?

    Nie nową sprawę, ale musisz złożyć apelację (odwołanie) - co do tego punktu.

    seb