  • 1. Data: 2005-03-05 18:43:31
    Temat: Krajowy Rejestr Długów - jak tam zgłosić klienta?
    Od: "Centrum IT" <c...@v...pl>

    Witam

    Jestem providerem - ISP i mam kilku klientów, którzy zerwali umowę przed tzw
    obowiązkowym końcem trwania umowy. Nie odpowiadają na telefony, na pisma itp.
    Faktury im wystawiłem, ale to są takie faktury jak z TP - bez podpisu klienta,
    które on sobie odbiora. Dodam, że to jest klient prywatny - nie firma. Z tego
    co wiem, przy takich kwotach - rzędu 100 czy 200PLN nie opłaca się brać
    windykacji i zakładać sprawy bo się to nie ściągnie - czy można w takim wypadku
    chociaż zgłosić klienta do Krajowego Rejestru Długów?? Jeśli tak to na jakich
    warunkach??

    Pzdr
    CIT

  • 2. Data: 2005-03-06 10:37:24
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 5 Mar 2005 19:43:31 +0100, użyszkodnik "Centrum IT"
    <c...@v...pl> napisał:

    > Jestem providerem - ISP i mam kilku klientów, którzy zerwali umowę przed tzw
    > obowiązkowym końcem trwania umowy.

    widocznie nie odpowiadala im jakosc uslug i poszli do konkurencji

    weź się lepiej do roboty bo inaczej kolejni będą odchodzic i w koncu
    zostaniesz sam ze swoimi papierowymi długami i kupą wrogów

    mozesz jeszcze przekazać sprawe jakimś pożal się boże firmom
    windykacyjnym, ci też zamiast pracować szukają łatwego zysku, myśle że
    się zrozumiecie nawzajem

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2005-03-06 10:57:26
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 6 mar o godzinie 11:37, na pl.soc.prawo, futszaK napisał(a):

    > widocznie nie odpowiadala im jakosc uslug i poszli do konkurencji

    A składali reklamacje?
    Długi, zobowiązania należy spłacać.

    > mozesz jeszcze przekazać sprawe jakimś pożal się boże firmom
    > windykacyjnym, ci też zamiast pracować szukają łatwego zysku, myśle że
    > się zrozumiecie nawzajem

    Za to tY pewnie doskonale rozumiesz się z tymi złodziejami co nie zapłacili
    pytającemu - prawda?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-03-06 11:19:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2005 19:43:31 +0100, Centrum IT naskrobał(a):

    www.krd.pl jest wszystko jasne. Ale nie wierz w jakąś tajemną moc krd - na
    wiekszosci nie robi zadnego wrazenia.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-03-06 12:37:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 6 Mar 2005 11:57:26 +0100, Artur Ch. napisał(a):

    > A składali reklamacje?
    > Długi, zobowiązania należy spłacać.

    To jedna prawda. To, że dostawca internetu który musi przywiązywać klientów
    cyrografami jest żałosny, to inna, smutna prawda.

    Znam kilku providerów, do których ludzie walą drzwiami i oknami. A
    konkurencja próbuje ich trzymać cyrografami. W telefonii komórkowej gdzie
    jest dotacja do drogiego telefonu sprzedawanemu klientowi na własność jest
    inna sytuacja. Nie wyobrażam sobie takiej u dostawcy internetu.
    Przepraszam, źle się wyraziłem - nie wyobrażam sobie takiej u dobrego ISP.
    Bo znam takie przypadki - opłata instalacyjna sporo ponad detaliczne koszta
    sprzętu, sprzęt nie sprzedawany a wynajmowany i jeszcze cyrograf.
    A potem się okazuje, że to jest właściwie intranet, bo z prawdziwego
    internetu niewiele się da ściągnąć, no może poza godzinami 4-5 rano.

    Powyższe to realna sytuacja u realnego providera w mieście.. powiedzmy X.

    Nie darmo zapisy umów tv kablowych i lokalnych ISP zajmują sporą część
    rejestru klauzul zabronionych. Aż szkoda, że zabroniono stosować to na inne
    umowy..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 6. Data: 2005-03-06 12:42:35
    Od: "Centrum IT" <c...@v...pl>

    > widocznie nie odpowiadala im jakosc uslug i poszli do konkurencji

    Nie masz zielonego pojęcią człowieku o czym piszesz - nie było u mnie przypadku
    aby ktoś poszedł do konkurencji, natomiast co miesiąc przychodzi do mojej sieci
    kilkunastu klientów właśnie od konkurencji!

    > weź się lepiej do roboty bo inaczej kolejni będą odchodzic i w koncu
    > zostaniesz sam ze swoimi papierowymi długami i kupą wrogów

    No comment

    > mozesz jeszcze przekazać sprawe jakimś pożal się boże firmom
    > windykacyjnym, ci też zamiast pracować szukają łatwego zysku, myśle że
    > się zrozumiecie nawzajem

    Wydaje mi się, że Ty należysz właśnie do takich osób które po prostu są
    złodziejami i uważają, że nie ma potrzeby spłacać długów! W końcu znajdzie się
    na Was sposób - prędzej czy później...

  • 7. Data: 2005-03-06 12:51:35
    Od: "Centrum IT" <c...@v...pl>

    > www.krd.pl jest wszystko jasne. Ale nie wierz w jakąś tajemną moc krd - na
    > wiekszosci nie robi zadnego wrazenia.

    Właśnie się zagłębiłem, a czy ktoś może udostępnić ten szablon wezwania do
    zapłaty jaki się wysyła będąc klientem KRD? Chciałbym to obejrzeć zanim się tam
    zapiszę...

    Pzdr
    CIT

  • 8. Data: 2005-03-06 13:35:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2005 13:51:35 +0100, Centrum IT naskrobał(a):

    > Właśnie się zagłębiłem, a czy ktoś może udostępnić ten szablon wezwania do
    > zapłaty jaki się wysyła będąc klientem KRD? Chciałbym to obejrzeć zanim się tam
    > zapiszę...

    a jakie to ma znaczenie? od formularza uzalezniasz skuteczność? :DD

  • 9. Data: 2005-03-06 20:45:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 6 Mar 2005 13:42:35 +0100, użyszkodnik "Centrum IT"
    <c...@v...pl> napisał:

    > Nie masz zielonego pojęcią człowieku o czym piszesz - nie było u mnie przypadku
    > aby ktoś poszedł do konkurencji, natomiast co miesiąc przychodzi do mojej sieci
    > kilkunastu klientów właśnie od konkurencji!

    z Twojego posta wynika cos dokładnie odwrotnego, ale to inna bajka

    poszli sobie ???
    ja bym sie cieszył, skoro byli niezadowoleni to sobie poszli, a jak
    sie ich ściga to tylko opinie psują wśród innych potencjalnych
    klientów

    > Wydaje mi się, że Ty należysz właśnie do takich osób które po prostu są
    > złodziejami i uważają, że nie ma potrzeby spłacać długów! W końcu znajdzie się
    > na Was sposób - prędzej czy później...

    znalazł już się, operatorzy komórkowi którzy niegdyś przodowali w
    przytrzymywaniu niezadowolonych klientów cyrografami spuscili z tonu i
    zaczeli sprzedawać wreszcie poprostu swoje usługi tak jak sie
    sprzedaje jabłka w sklepach, dzisiaj w tym kupuje, a jutro w tamtym

    może na rynku ISP czas na podobną rzecz ???

  • 10. Data: 2005-03-06 20:58:58
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 6 Mar 2005 11:57:26 +0100, użyszkodnik "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> napisał:

    > A składali reklamacje?

    a tego nie wiemy, chyba tak skoro przestali płacić

    > Długi, zobowiązania należy spłacać.

    ...zwłaszcza jak licza je różnej maści kombinatorzy którym się za
    robote nie chce brać...

    > Za to tY pewnie doskonale rozumiesz się z tymi złodziejami co nie zapłacili
    > pytającemu - prawda?

    kieruje się poprostu zdrową zasadą że nie płaci się tym którzy na to
    nie zasługują, zaś straszyć to można niegrzeczne dzieci