  • 31. Data: 2003-06-18 19:07:36
    Temat: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: "Omo" <M...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Baequesh" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bcpn9d$409$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Do sadu, do sadu!! Moze dostanie z 5 lat pierdla, bedzie mial za swoje.
    > Mogliby to podciagnac pod rozpowszechnianie pornografii, zdjecie jest
    rownie
    > szkaradne.

    I dla tej perełki warto było przeczytac ten pieniacki wątek !!! ROTFL !!!
    Pozdro - Omo (z załzawionymi ze śmiechu oczami)

  • 32. Data: 2003-06-18 20:00:29
    Od: "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    :)
    Temat rozbawil mnie do lez :))
    Sam czesto mam cos na allegro czesto daje swoje zdjecia (bo mam to szczescie
    miec aparat pod reka) a czasami nie chce mi sie pstrykac i obrabiac to
    szukam w necie gotowych fotek i jakos nigdy nikt nie rzucal sie ze
    wykorzystalem jego zdjecie. Wydaje mi sie ze jestes smieszny w tym Twoim
    dzialaniu i poczuciu sprawiedliwosci. Sprzedajesz produkt, moze nawet taki
    sam jak konkurent. Wystarczylo napisac na aukcji zdjecie jest moja
    wlasnoscia i nie zycze sobie wykorzystywania przez innych uzytkownikow mego
    artystycznego dziela i mialbys po problemie. Wydaje mi sie ze przesadziles.
    Zreszta tak jak napisal ktos wyzej troche uprzejmosci by ne zaszkodzilo
    gdybys nie robil z "igly widly".
    Pozdrawiam

    PS.
    "Teskt powyzej jest calkowicie moja wlasnoscia, wykorzystywanie go w calosci
    lub we fragmentach spowoduje ze pojde do sadu a jak nie wygram to do
    Sztrasburga :) pojade :)) "

  • 33. Data: 2003-06-18 20:39:43
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Wojtuś puszcza faję wrote:

    >Jest to aukcja http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14003019

    Nie martw się już Wojtusiu, bo:
    'Aukcja została usunięta przez pracownika Allegro ...'

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 34. Data: 2003-06-18 20:43:24
    Od: "MarkX" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lol_ek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziecko, odejdź ...

    czy dzieci moga handlowac na allegro? Jak to prawine wyglada????? On ma 14
    lat!!!!

    --
    pozdrawiam
    Markx

  • 35. Data: 2003-06-18 21:51:32
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    a ja widze że wszystkich kręcą takie tematy jak ten bo najwięcej ludzi pod
    nim odpisuje...
    pozdrawiam i życze kolejnych dzieł fotograficznych ;)
    michal

  • 36. Data: 2003-06-19 08:00:43
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Wojtuś puszcza faje" <p...@p...pl> naskrobal(a) w

    > A jak udowodnic gościowi, ze to zdjecie to ja zrobilem?? Posiadam
    > oryginal w rozdzielce 1024x768. Czy na pewno wygral bym sprawe w
    > sądzie?? Moze wtedy zainteresowala by sie tym TV i by sie wtedy
    > wszystko zmienilo. A czy mozna tą kradziez zglosic najpierw na
    > policje czy trzeba od razu do sądu??? --

    Wes jakas palke i walnij sobie ze 3 razy w leb...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 37. Data: 2003-06-19 17:36:18
    Od: "fotkom" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Henry (Henryk Galuhn)" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
    > "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

    > Po pierwsze to czy zdjęcie jest objęte prawem autorskim czy nie to sprawa
    > dyskusyjna. Autor może zawsze powiedzieć że ten niebieski element
    > wprowadził specjalnie i jest to jego zabieg "idywidualizacji" zdjęcia.
    > Nawet jeśli nie jest to "tamten" umieszcza na aukcji zdjęcie innego
    przedmiotu
    > niż sprzedaje - nie pisząc że to jest inny gameboy - co dla mnie już jest
    > oszustwem.
    > Poza tym zdjęcia podlegające prawu autorskiemu są chronione zawsze - nawet
> [...]
    NO wlasnie
    czytam ten watek i mysle sobie ze tu prawie sami zlodzieje siedza
    mysle ze nie dziwne jest ze nikt nie ma poszanowania dla prawa skoro tutaj
    taki hasla padaja
    co za roznica czy to dzielo czy nie
    zrobil to zdjecie i jest jego. MOze to byc najgorszy kicz jaki kiedykolwiek
    stworzono
    wsyzscy sa nie wiem jak madrzy
    a gdyby chodzilo o ich "badziewia" zachowywali sie podobnie
    WIec panowie troszke poszanowania dla wlasnosci
    niezaleznie od tego czy ta wlasnosc jest czyms czy niczym
    Pozdrawiam
    FotkoM

  • 38. Data: 2003-06-19 19:00:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Słonik" <s...@h...tv> niebacznie popelnil

    > Człowieku!To przecież nie obraz tylko fotka gierki. Takich
    > sytuacji dzieje się dziennie pewnie z dobre 100 ,
    A fotki legitymacyjno-paszportowe i wielkie przekonanie
    właścicieli zakładów foto, że tworzą unikalne dzieła?
    Temat wielokrotnie wałkowany na tej liście....

    --
    pozdro
    poreba

  • 39. Data: 2003-06-20 05:14:28
    Temat: Odp: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: "kluge" <k...@k...pl>

    > A fotki legitymacyjno-paszportowe i wielkie przekonanie
    > właścicieli zakładów foto, że tworzą unikalne dzieła?
    > Temat wielokrotnie wałkowany na tej liście....

    a co to za roznica?
    gosc zrobil te fotke wiec jest jej autorem i wlascicielem
    i zdaje sie ze prawo stoi po jego stronie
    tym bardziej ze zlodziej wykorzystal to zdjecie w celu osiagniecia zysku
    rozumujac logicznie: gdyby zlodziej uwazal, ze rzeczone zdjecie sie do tego
    nie nadaje
    to by go chyba nie bral, prawda?
    najwyrazniej bylo wyjatkowe i stad jego powodzenie

    moze trzeba zaczac w koncu respektowac jakies zasady w tym kraju
    gdzie wszyscy machaja reka: na kradziez zdjec, kradziez rowerow,
    plagiaty prac magisterskich, srajace po na chodnikach psy, baby
    objuczone siatami pchajace sie do autobusu zanim ludzie wysiada
    itp

    jak byloby pieknie.....

    pozdrawiam
    kluge

  • 40. Data: 2003-06-20 08:37:28
    Temat: Re: Kradzie“ Mojego Dziea
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    Wojtuś puszcza faję wrote:

    > Napisałem mu, że tak nie wolno i kazałem mu usunąć aukcję, teraz dostałem
    > takiego miala:
    > "Hej a niby czamu mam ją uaunąć jeśli nie było na zdięci
    > znaczka ,,COPYRIGHT '' albo coś w tym stylu "
    >
    > Co robić??

    powiadomic adminow allegro. a copyright nie jest obowiazkowy.

    --