  • 1. Data: 2003-06-18 08:54:54
    Temat: Roszczenia poręczyciela
    Od: "Onet" <m...@p...onet.pl>

    Wiem, że powinienem z tym pójść do prawnika, ale może ktoś mi poradzi tutaj,
    jak postąpić.
    POręczyłem kredyt. Niestety sam go musiałem spłacić i chcę teraz odzyskać
    pieniądze. Ile mam czasu od spłacenia ostatniej raty na złożenie
    wniosku/pozwu w sądzie i co w ogóle powinienem zrobić? Mam jako
    zabezpieczenie także weksel in blanco, ale to jest zabezpieczenie także
    pożyczki, której udzieliłem tej osobie, więc wolałbym go nie używać jeszcze.
    POzdrawiam
    Maciek