  • 1. Data: 2003-06-18 09:47:07
    Temat: Ataner(Poznań)-czy jest uczciwy
    Od: "Asia" <a...@i...pl>

    Witam wszystkich,

    Chciałabym kupić mieszkanie od developera z Poznania- "Ataner". Ponieważ
    mieszkanie ma
    byc wybudowane pod koniec 2004 roku a ja już teraz musze zacz?c wpłacać
    kolejne raty za mieszkanie, chciałabymWas zapytać czy co? slyszeli?cie o
    Atanerze. Chodzi mi o to czy:
    - oddaj? na czas mieszkania
    - mieli jakies problemy finansowe w ostatnim czasie
    - zaciagali jakies kredyty na budowe mieszkań
    - szybko podpisuj? akty notarilane po oddaniu mieszkań.

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2003-06-20 06:58:15
    Temat: Re: Ataner(Poznań)-czy jest uczciwy
    Od: YaBBy <y...@g...pl>

> [...]
    > - zaciagali jakies kredyty na budowe mieszkań
    > - szybko podpisuj? akty notarilane po oddaniu mieszkań.

    zajrzyj tutaj i zapytaj
    ..http://www1.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.ht
    ml?f=106
    Pozdrawiam YaBBy