  • 11. Data: 2004-09-26 12:01:42
    Temat: Re: Koszulki POLICJA - legalnie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andan" <...@...x> napisał w wiadomości
    news:2rncs1F1bucq9U1@uni-berlin.de...

    > A co prawo mowi na temat uzywania znakow/slow na ubraniu
    charakterystycznych
    > dla organow z innego panstwa ? Czyli gdybym np. sobie znak FBI wydrukowal
    na
    > koszulce, badz CIA , itp.
    > Tez jest to nielegalne?

    Nie, bo żadnego skutku pranego ewentualna pomyłka nie spowoduje. Agen FBI na
    terenei RP jest normalnym człowiekiem i żadne ponadnormalne uprawnienia mu
    nie przysługują.

    > Sa to sluzby federalne (FBI) czyli jak najbardziej policja, z tym ze z
    > innego kraju...

    Ale próba chodzenia w tym w USA może zakończyć się kara. Trzeba by ich
    prawo przejrzeć, ale nie spodziewam się, by było to dozwolone.

  • 12. Data: 2004-09-26 17:33:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 25 Sep 2004 18:33:48 +0200, "WAPNO"
    <d...@m...pl> wrote:

    >Witam, czy legalna jest sprzedaż koszulek z napisami policja, fbi itp. itd?
    >Na allegro jest takich dużo jednak nie wiem czy można sprzedawać.
    Mozesz sprzedawac z napisem "Police" (nazwa miasta)
    ew. "Milicja" :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 13. Data: 2004-09-27 09:53:10
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Górna.:)
    > http://www.przepisy.e-box.pl/prawo/02_3_29/02_3_29.h
    tm
    > bogen

    jakoś nie widzę tu czarnego t-shirtu

    "choćby był pozbawiony oznaczeń..." - czyli czarnego T-shirtu nie mozna
    nosic wogole!!
    p.
    W,

  • 14. Data: 2004-09-27 10:47:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Sep 2004, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >+ news:2rncs1F1bucq9U1@uni-berlin.de...
    >+
    >+ > A co prawo mowi na temat uzywania znakow/slow na ubraniu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    >+ > Czyli gdybym np. sobie znak FBI wydrukowal na
    >+ > koszulce, badz CIA , itp. Tez jest to nielegalne?
    >+
    >+ Nie, bo żadnego skutku pranego ewentualna pomyłka nie spowoduje.

    wKF: sprzeciw.
    Odniosłeś się nie do pytania a do przykładu :)
    Zdaje się że agenci FBI i CIA jeszcze specjalnych uprawnień na
    terytorium RP nie mają, ale o współpracy z "organami" innych
    państw UE zdaje się coś się już dzieje. Tylko nie pamiętam
    czy to już etap "wchodzenia w życiu" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-09-27 11:06:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > jakoś nie widzę tu czarnego t-shirtu

    Tabela nr 6 - poz. 6

    > "choćby był pozbawiony oznaczeń..." - czyli czarnego T-shirtu nie mozna
    > nosic wogole!!

    Faktycznie, tak wychodzi. Ale zawsze można odbić ripostą, że jest w
    załączniku, ale nie ma z przodu w samym akcie prawnym. Tak więc stosując
    wykładnię celowości, to moim zdaniem w tym wypadku liczy się podkoszulek z
    napisem "POLICJA". Bez napisu ściganie nie ma najmniejszego sensu.

  • 16. Data: 2004-09-27 21:54:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > terytorium RP nie mają, ale o współpracy z "organami" innych
    > państw UE zdaje się coś się już dzieje. Tylko nie pamiętam

    Współpraca polega na wymianie informacji. Wspólne działania, to sporadyczne.
    O wspólnym wykonywaniu jawnych działań policyjnych nie słyszałem. Jeśli by
    nawet coś takiego nastąpiło - w co wątpię - to i tak taki agent FBI będzie
    osobą przybraną dla Policjanta, a nie funkcjonariuszem - ze skutkami w
    prawie przewidzianymi.

  • 17. Data: 2004-09-29 08:42:00
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    WAM napisał(a):

    > Mozesz sprzedawac z napisem "Police" (nazwa miasta)
    > ew. "Milicja" :)

    ew. Polucja ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 18. Data: 2004-10-14 02:24:51
    Od: pedro <1...@i...pl>

    On Sat, 25 Sep 2004 18:59:00 +0200, WAPNO wrote:

    > No bo pewnie i się nie będą czepiać :). Ale mi chodzi jak to wygląda
    > z punktu widzenia prawa, a nie praktyki.

    No dobra, a w TELEEXPRESie daaaawno temu pokazywali pierwsze patrole
    rowerowe w fioletowych ortalionowych dresach, a teraz jeżdzą w białym
    polo i chyba bermudach, czy to też części munduru???