  • 1. Data: 2006-04-20 11:45:23
    Temat: Koszty przed NSA
    Od: "Pawel Kowalczyk" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kto obarczony jest kosztami przed NSA (wnioslem pozew i sadze sie z
    wojewoda) i jakiej wielkosci sa mniej wiecej

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-20 19:35:26
    Temat: Re: Koszty przed NSA
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Pawel Kowalczyk napisał:
    > Kto obarczony jest kosztami przed NSA (wnioslem pozew i sadze sie z
    > wojewoda) i jakiej wielkosci sa mniej wiecej

    Nikt nie ponosi kosztów przed NSA, bo ten sąd nie jest właściwy. Poza
    tym, że zapewne wcale nie chodziło Ci o pozew.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-04-20 19:55:44
    Od: "Pawel Kowalczyk" <p...@W...gazeta.pl>

    Sad jest wlasciwy: wniesiono skarge na decyzje Wojewody

    Ale chcialbym sie dowiedziedziec o kosztach !!!!

  • 4. Data: 2006-04-20 19:59:20
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Wpis uiszcza osoba która wnosi skargę. Jego wysokość określa rozporządzenie Rady
    Ministrów z dnia 16 grudnia 2003r. w sprawie wysokości oraz szczegółowych zasad
    pobierania wpisu w postępowaniu przed sądami administracyjnymi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-04-21 13:26:50
    Od: "Pawel Kowalczyk" <p...@W...gazeta.pl>

    A czy ewentualne znacznie ma fakt ze skarga zostala zlozona jeszcze w 2001
    roku????

  • 6. Data: 2006-04-21 14:41:04
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Nie rozumiem pytania.
    Jaka skarga? do NSA?? to chyba nie została wniesiona. Było wezwanie do
    uzupełnienia braków formalnych skargi poprzez uiszczenie wpisu pewnie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-04-21 15:36:13
    Od: "Pawel Kowalczyk" <p...@W...gazeta.pl>

    Foczken<b...@w...pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem pytania.
    > Jaka skarga? do NSA?? to chyba nie została wniesiona. Było wezwanie do
    > uzupełnienia braków formalnych skargi poprzez uiszczenie wpisu pewnie.

    Zostala wniesiona: skarga na decyzje wojewody utrzymujaca w mocy decyzje
    burmistrza

  • 8. Data: 2006-04-21 16:22:17
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    To chyba nie doszła. Jeżeli w 2001 roku miała być wniesiona.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2006-04-21 19:46:42
    Od: "Pawel Kowalczyk" <p...@W...gazeta.pl>

    Mozesz jasniej: jakie to ma znaczenie?????
    Co jesli doszlo w 2002???? (z punktu widzenia kosztow???)

  • 10. Data: 2006-04-21 20:16:48
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Proszę Pana,
    Jeżeli nie był Pan zwolniony od kosztów sądowych. To sąd wezwałby Pana do
    uzupełnienia braku formalnego poprzez opłacenie wpisu.
    Jeżeli tak się nie stało i nie jest Pan zwolniony to dla mnie oznacza, że ta
    sprawa w ogóle nie trafiła do sądu. Sąd nie rozpoznaje nieopłaconych spraw.

    -> http://usenet.pomocprawna.info