  • 1. Data: 2006-04-20 11:04:19
    Temat: Zwrot towaru zakupionego przez internet
    Od: "jarek" <p...@g...pl>

    Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy powod
    moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?
    Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie ktora
    musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse zwrocenia
    towaru?

  • 2. Data: 2006-04-20 11:07:51
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jarek wrote:

    > Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy
    > powod moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?

    Podawanie powódu nie jest potrzebne.

    > Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie
    > ktora musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse
    > zwrocenia towaru?

    Nie przekreśla. Ale pamiętaj, że są towary, których zwrócić nie można:
    płyty CD, oprogramowanie,...

  • 3. Data: 2006-04-20 12:55:54
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "jarek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witam, wiem ze mozna zwrocic towar zakupiony przez internet, ale czy powod
    > moze byc taki ze towar okazal mi sie niepotrzebny?

    Na zwrot masz 10 dni, powodu nie musi byc zadnego.

    > Jak wyglada sprawa opakowania? Towar byl zapakowany w plastikowa folie
    > ktora
    > musialem rozciac zeby otworzyc go? Czy to przekresla szanse zwrocenia
    > towaru?

    Nie, odeslij im go listem poleconym/paczka najlepiej za potwierdzeniem
    odbioru, dolacz pisemko ze zwracasz bo tak i niech oddadza pieniazki na
    takie i takie konta, badz adres.

    Jacek

  • 4. Data: 2006-04-20 16:40:44
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    jureq wrote:
    > Nie przekreśla. Ale pamiętaj, że są towary, których zwrócić nie
    > można: płyty CD, oprogramowanie,...

    Przy okazji, np.: zakupielem program x, instaluje czytam umowe i nie
    zadzam sie z nia, program nie bedzie dzialal i co dalej? Kupilem
    "kota w worku" czy moge oddac i dostac zwrot pieniedzy?

    TanSid