  • 1. Data: 2003-08-08 08:12:44
    Temat: Koszty aktu notarialnego.
    Od: MEMEX <m...@t...pl>

    Witam!
    Mam taki oto "problem". Sprzedaje nieruchomosc w postaci dzialki
    budowlanej o powierzchni 1500m^2. Kto ponosi koszty spisania aktu
    notarialnego - sprzedajacy (czyli ja), czy tez nabywca dzialki? Czy
    jest jakis przepis regulujacy ta sprawe, czy tez rzecz polega na
    dogadaniu sie stron lub jakims utartym zwyczaju? Jak to jest?
    --
    kind regards
    MEMEX

  • 2. Data: 2003-08-08 08:46:22
    Temat: Re: Koszty aktu notarialnego.
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

    Użytkownik "MEMEX" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest jakis przepis regulujacy ta sprawe, czy tez rzecz polega na
    > dogadaniu sie stron lub jakims utartym zwyczaju? Jak to jest?

    Koszty notarialne ponosi kupujący, ale nie znam na to konkretnego paragrafu
    :-)

    M.

  • 3. Data: 2003-08-08 09:29:22
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sekret" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MEMEX" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Koszty notarialne ponosi kupujący, ale nie znam na to konkretnego
    paragrafu
    > :-)

    E tam. Oczywiście to tylko formalna kwestia, czy cena aktu jest wliczona juz
    w cene mieszkania, czy też nie. Summa sumarum rzeczywiście można powiedzieć,
    że płaci kupujący. Po prostu trzeba to uzgodnić.

    Depi.