  • 1. Data: 2003-08-08 08:03:59
    Temat: Posiadanie pojazdu...
    Od: "Damian Zsyberii" <p...@o...pl>

    Witam.

    Mam 15 lat, nie posiadam karty motorowerowej (a tym bardziej prawa jazdy).
    Czy posiadanie (samo posiadanie) skutera jest niezgodne z prawem? Czy nie
    posiadając karty motorowerowej mogę zarejestrować na siebie taki skuter? Za
    odpowiedzi z góry dziękuję...

    Pozdrawiam
    Damian...

  • 2. Data: 2003-08-08 09:18:56
    Temat: Re: Posiadanie pojazdu...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy posiadanie (samo posiadanie) skutera jest niezgodne z prawem? Czy nie
    > posiadając karty motorowerowej mogę zarejestrować na siebie taki skuter? Za

    TAK.

  • 3. Data: 2003-08-08 09:31:46
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Zsyberii" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadając karty motorowerowej mogę zarejestrować na siebie taki skuter?

    Rozumiem, że chodzi Ci o _własność_ pojazdu? Możesz byc właścicielem
    czegokolwiek od urodzenia ( a właściwie pod warunkiem zawieszającym od
    poczęcia ) : samochodu, samolotu, czołgu ( no może bez armaty ;-) ). Tyle,
    że nie będziesz mógł się bez odpowiednich uprawnień nim poruszać sam, ale to
    już inna kwestia.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-08-08 11:59:39
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

> [...]

    > niezgodne z prawem? Czy nie posiadając karty motorowerowej
    > mogę zarejestrować na siebie taki skuter?

    Posiadać możesz. Zarejestrować na siebie też. Natomiast kierowanie pojazdem
    bez uprawnień odpada - przy czym odholowanie, parking policyjny i mandat to
    w sumie małe nieprzyjemności w porównaniu z np. problemami z OC - jeśli
    będziesz sprawcą, firma wprawdzie wypłaci odszkodowanie, ale ponieważ nie
    masz uprawnień do kierowania pojazdem, będzie mogła domagać się zwrotu co do
    grosika. I jeśli np. przez własny błąd urwiesz w jakimś wypasionym
    mercedesie lusterko - zapłacisz że hoho. Albo jak kogoś potrącisz. A AC to
    nawet nie warto zawierać - nie działa.

  • 5. Data: 2003-08-08 12:40:09
    Temat: [maly OT] Re: Posiadanie pojazdu...
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Depi.

    Welcome back:-)

    HaNkA

  • 6. Data: 2003-08-08 12:47:07
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

> [...]
    | posiadając karty motorowerowej mogę zarejestrować na siebie taki skuter?

    Co wyrabaimy sobie znizki OC ;-)

    A.