  • 1. Data: 2003-08-08 05:27:06
    Temat: UKRYTA PODWYŻKA CEN POŁĄCZEŃ W TPSA !!!!
    Od: "Rdzawy" <f...@p...fm>

    UKRYTA PODWYŻKA CEN POŁĄCZEŃ W TPSA !!!!

    Od jakiegoś czasu jesteśmy zalewani informacjami (reklamy) o "Bardzo dobrej"
    ofercie - usłudze oferowanej przez TPSA - sekundowe naliczanie.

    Czy ktoś z państwa interesował się w/w "Rewelacją" - więc by nasze rozmowy
    były rozliczane wg. Sekundowego planu należy miesięcznie uiszczać opłatę
    abonamentową w wysokości ok.3,5 PLN za to by można było PŁACIĆ WIĘCEJ !!!

    Rachunek jest prosty :

    *(dane pochodzą z reklamówki rozsyłanej klientom posiadającym ISDN)

    wyciąg z "tabela opłat za wybrane połączenia w rozliczeniu sekundowym"

    lokalne - codziennie - godz.8-22 - 1 min. 0,12 z VAT

    godz. 22-8 - 1 min.
    0,06 z VAT

    PIĘKNIE PRAWDA ???!!!

    Gdyby nie małe ALE !!!!

    +

    "opłata za rozpoczęcie połączenia" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 0,20 PLN
    ( z VAT)

    więc połączenie lokalne np. trwające 1 i ? min. w dzień powszedni w
    godz.8-22 Będzie kosztowało wraz z VAT 0,38 PLN !!! ( do tej pory 3 min. -
    0,35 PLN)

    - w planie sekundowym kosztuje 0,56 PLN !!!

    proszę o rozesłanie tej informacji wszystkim swoim znajomym

    - moze ktos sie w koncu za to weźmie !!!

  • 2. Data: 2003-08-08 06:53:39
    Temat: Re: UKRYTA PODWYŻKA CEN POŁĄCZEŃ W TPSA !!!!
    Od: diodka <d...@U...pl>

    no ale w sieciach komorkowych dzieje sie dokladnie to samo... a jakos
    nikt nie marudzi
    w plusie promocja sami swoi ma cene 2 zl za numer miesiecznie aby miec
    znizki :))
    w erze z tego co mi znajomy mowil ze mozliwosc wysylania sms z sieci
    pobieraja oplate miesieczna 10 zl
    a tepsa jak to tepsa... telekomunikacja polska... rozlaczy nas coraz
    wiecej :))

    d.

  • 3. Data: 2003-08-08 08:50:20
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Ja to slyszelem tak?:
    Telekompromitacja Polska
    Laczy nas coraz drozej

  • 4. Data: 2003-08-08 09:35:27
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > znizki :))
    > a tepsa jak to tepsa... telekomunikacja polska... rozlaczy nas coraz

    Ale w sieciach komórkowych za niewielką miesięczną opłatę naprawdę masz
    możliwość rozmawiania taniej.
    Natomiast w TPSA jeśli rozmowa trwa krótko (1-2 minuty), to jest DROŻSZA, mimo
    tego, że naliczanie jest sekundowe.

    Pozdrawiam!
    Lech
    www.liwiusz.republika.pl

  • 5. Data: 2003-08-08 09:39:22
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Czepiacie sie naszego narodowego ............ Jak mozna miec zal do firmy,
    ktora reklamuje sie jedna budka telefoniczna na cala wies (przypomnijcie
    sobie tak reklame, jedna budka i ogromna kolejka). Po prostu cieszmy sie, ze
    nie musimy wybierac pomiedzy roznymi operatorami, nie ma pytan kto tanszy,
    jest jede (przynajmniej w wiekszosci wypadkow) i juz.

    Pozdrawiam Krzysiek(?) - skazany na tpsa, konkurencja niestety nie doszla do
    mojej ulicy (centrum Wroclawia :) )

  • 6. Data: 2003-08-08 10:24:01
    Od: "Freeman" <f...@d...pl>

    Uzytkownik "Agent 0700":
    > Telekompromitacja Polska

    ...to ludzka rzecz okradac.

    --
    Freeman DC
    oklejony CC 704 '93 53Kkm RSA

  • 7. Data: 2003-08-08 15:01:14
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > możliwość rozmawiania taniej.
    > Natomiast w TPSA jeśli rozmowa trwa krótko (1-2 minuty), to jest DROŻSZA,

    Wszystkie rabaty promocyjne są robione tak, aby firma nie straciła.
    Analizowałem sobie kiedyś, jak wprowadzali nowe taryfy, moje rachunki pod
    kątem możliwych oszczędności (rachunek rzędu 300+ miesięcznie). Wyszło mi,
    że na najdroższej taryfie zapłacę ok. 5 zł. taniej :-(. Dałem sobie spokój.
    Z komórkowcami jest niestety podobnie, ale tutaj można znaleźć naprawdę
    fajne promocje, jak np. na rok za 1 grosz za minutę z jedną osobą. Ponieważ
    90% moich rozmów jest z jedną osobą, to tutaj można naprawdę skorzystać! Za
    godzinę rozmowy 60 gr :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-08-08 17:05:14
    Od: diodka <d...@U...pl>

    > Ale w sieciach komórkowych za niewielką miesięczną opłatę naprawdę masz
    > możliwość rozmawiania taniej.

    a dolicz sobie wszystkie dodatki ktore masz zeby miec znizki i cena
    abonamentu gwaltownie rosnie

    d.

  • 9. Data: 2003-08-10 13:34:49
    Od: "ipan" <paw@ANTYSPAM/konto.pl>

    He he w komórkowych jak ci sie nie podoba nowy abonament możesz pozostać ile
    chcesz na starych warunkach i w jego granicach zmieniać wszystko tak jak by
    on istniał,tylko dla nowych jest on nie dostępny.
    A poza tym operatorów jest jeszcze dwóch i chętnie cię przyjmą i obdarują
    darmowymi minutami sms-ami mms-ami itp.
    Operator sieci stacjonarnej ogólnokrajowej jest tylko jeden w dodatku
    budowany przez naszych dziadków i rodziców dzisiaj jako prywatna firma gnębi
    całe społeczeństwo bo ma taki zasięg.

  • 10. Data: 2003-08-10 18:02:46
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > w erze z tego co mi znajomy mowil ze mozliwosc wysylania sms z sieci
    > pobieraja oplate miesieczna 10 zl

    bzdura. podstawowa bramka internetowa ery jest za darmo.

    pozdrawiam,

    glos