  • 281. Data: 2022-02-13 13:30:59
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2022 o 11:00, n...@o...pl pisze:

    > Po co skoro jak widać nie działa :p

    Problem w tym, że dla fanatyka religijnego nawet ateista jest wrogiem:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 282. Data: 2022-02-13 13:34:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2022 o 11:02, n...@o...pl pisze:

    > Aaa, raczkiem, raczkiem :D

    Żadne raczkiem - od początku pisałem, że choć nie działają w zakresie w
    jakim przyjęło się oceniać skutecznośc szczepień czyli przeciw
    zachorowaniom, to przeciw ciężkiemu przebiegowi jakoś działają. Szukaj.

    W takim razie przepraszam.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 283. Data: 2022-02-13 13:35:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2022 o 11:19, Kviat pisze:

    > A jeszcze inni mają problem przyznać, że z faktu, że traci skuteczność z
    > czasem, nijak nie wynika, że jest nieskuteczna.

    Tak - jeśli szczepionka straciła skuteczność to jest skuteczna:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 284. Data: 2022-02-13 19:49:14
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Żadne raczkiem - od początku pisałem, że choć nie działają w zakresie w
    > jakim przyjęło się oceniać skutecznośc szczepień czyli przeciw
    > zachorowaniom, to przeciw ciężkiemu przebiegowi jakoś działają. Szukaj.

    A, czyli jednak raczkiem, raczkiem :)

  • 285. Data: 2022-02-13 19:54:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2022 o 19:49, n...@o...pl pisze:

    > A, czyli jednak raczkiem, raczkiem :)

    Żadne raczkiem. Op początku pisałem, że żadnym szurem nie jestem i
    dyskutujecie z własnym wyborażeniem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 286. Data: 2022-02-14 11:17:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 19:01:08 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie wiem jakie tam były, bo spadło z tłitera. Ale jak widzisz - choćby
    > od daty zależy, bo wątpię, żeby tam napisali nieprawdę. Ale liczy się
    > obecna fala - czyli licz od początku stycznia i zobaczymy;)

    Prawilny foliarz wije się do końca.
    Oczywiście sam nie policzysz, bo nie masz głowy do rachunków i dwie lewe
    ręce, ale to nic, bo roboty niewiele.

    podkarpackie (niby najmniej zakażone): 584 zgonów od 1.01-7.02.2022
    pomorskie (podobno najbardziej zakażone): 589 zgonów od 1.01-7.02.2022
    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    podkarpackie 274.5 zgony/mln
    pomorskie 255.2 zgony/mln

    Zapytaj tego Roberta z tłitera, czemu nie zrobił takiego wykresu dla
    zgonów.
    A może zrobił, tylko nie pokazał, bo zaprzecza szurskim teoriom.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 287. Data: 2022-02-14 11:27:56
    Temat: Re: Korelacja [Szczepienia dały 7.5% przewagi pomorskiemu nad podkarpackim? (zgony)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > zgonów.
    > A może zrobił, tylko nie pokazał, bo zaprzecza szurskim teoriom.

    I myślisz że te *marne* 7.5% dokona przełomu w przekonywaniu do
    szczepienia na kowid "niedowiarków"?

    --
    A. Filip

  • 288. Data: 2022-02-14 11:39:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 18:11:35 +0100, Shrek napisał(a):

    > Akurat profil roberta, który już tu podawałem warto śledzić, bo jest
    > ciekawy. Zwłaszcza dla takiego fana korelacji i statystyki jak ty;)

    Zaczekam aż przeczytasz tam wszystko i zapodasz mi najlepsze kawałki, bo
    znam ciekawsze sposoby spędzania czasu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 289. Data: 2022-02-14 11:46:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 22:55:51 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to się słabo składa, bo nie ma danych wskazujących na to jak
    > ogranicza roznoszenie choroby. Skoro nie zapobiega zachorowaniu to
    > zakażeniu również:(

    A w USA nadal szpitale okupowane głownie przez nieszczepy:
    "16X Higher in Unvaccinated Adults Ages 18 Years and Older"
    https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    Ale jak na szurskim tłiterze dalej twierdzą, że przed chorobą szczepionka
    nie chroni, to trudno dyskutować z autorytetami w alternatywnej
    rzeczywistości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 290. Data: 2022-02-14 11:48:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 18:14:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Znalazłeś już ten fragment gdzie twierdziłem, że szczepienia nie
    > zmniejszają szansy na ciężki przebieg, hospitalizacje i zgon

    Przypomnij, bo moje zdolności telepatyczne są ograniczone i nie wiem, o
    czym mówisz.