  • 291. Data: 2022-02-14 11:57:27
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 11:46:20 +0100, Olin wrote:

    > A w USA nadal szpitale okupowane głownie przez nieszczepy:
    > "16X Higher in Unvaccinated Adults Ages 18 Years and Older"
    > https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    > Ale jak na szurskim tłiterze dalej twierdzą, że przed chorobą szczepionka
    > nie chroni, to trudno dyskutować z autorytetami w alternatywnej
    > rzeczywistości.

    My twierdzimy, ze nie chronia przed _zachorowaniem_.
    Tak wychodzi ze statystyk z naszego kraju. O ile dane nie klamia.

    Ze statystyk zgonow wychodzi juz, ze cos tam chronią.
    Niezbyt rewelatyjnie. Wiec lepsze te twoje - dla 40-latkow, 50-latkow
    itp.

    W USA zdaje sie, ze aby trafic do szpitala, to stan musi byc naprawde
    ciezki, wiec tez jest to ciekawa dana, ale inna niz u nas.

    J.

  • 292. Data: 2022-02-14 11:59:00
    Temat: Re: Korelacja [Szczepienia dały 7.5% przewagi pomorskiemu nad podkarpackim? (zgony)]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 11:27:56 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > I myślisz że te *marne* 7.5% dokona przełomu w przekonywaniu do
    > szczepienia na kowid "niedowiarków"?

    Szurów nie przekona nawet 75%.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 293. Data: 2022-02-14 12:04:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 11:57:27 +0100, J.F napisał(a):

    > My twierdzimy, ze nie chronia przed _zachorowaniem_.

    W USA kładą do szpitali zdrowych?

    > Tak wychodzi ze statystyk z naszego kraju. O ile dane nie klamia.

    Mamy dane o hospitalizacjach dla Polski?
    Dawaj, to se zrobię zakładkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 294. Data: 2022-02-14 12:16:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2022 11:26:42 +0100, Olin wrote:

    > Chcesz, masz:
    >
    > podkarpackie (niby najmniej zakażone): 1389 zgonów od 12.06 do 7.02.2022
    > pomorskie (podobno najbardziej zakażone): 1145 zgonów od 12.06 do 7.02.2022
    > https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    > ludność za http://www.gminy.pl/Rank/W/Rank_W_L.html
    >
    > podkarpackie 2 127 657
    > pomorskie 2 307 710
    >
    > Dzielimy co trzeba:
    >
    > podkarpackie 653 zgony/mln
    > pomorskie 496 zgony/mln

    > Liczę na ciętą ripostę.

    W granicach mozliwych fluktuacji :-)

    Poza tym w podkarpackim twardzi ludzie - zyja najdluzej w Polsce
    - w 2012, i 2019
    https://nowiny24.pl/mieszkancy-podkarpacia-zyja-najd
    luzej-w-polsce-dotyczy-to-zarowno-kobiet-jak-i-mezcz
    yzn-raport-gus/ar/c1-15110388

    No ale to akurat przeciwne do covida - widac ich wykancza szybciej niz
    z samych statystyk wynika.

    No i jeszcze takie badanie sprzed 1.5 roku - w zachodniopomorskim
    18% osob mialo przeciwciala. Czyli zetkneli sie z wirusem.
    Odporniejsi z natury, klimat lepszy, naturalna szczepionka?

    Danych dla podkarpackiego chyba brak.

    J.

  • 295. Data: 2022-02-14 12:20:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    ospitalizations-vaccination

    > My twierdzimy, ze nie chronia przed _zachorowaniem_.

    W zasadzie to na podstawie czego tak kategorycznie?
    Pewnie chronią, ale nie widomo na ile jest to ochrona znacząca.

    --
    Marcin

  • 296. Data: 2022-02-14 12:25:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Szurów nie przekona nawet 75%.

    Fanatyków szczepienia ćwierć procenta by przekonało?
    Trzeba rozwiązać Naród i wybrać nowy? :-)

    Łatwe zadania byle tania pierdoła wykona. Do trudnych trzeba fachowców
    a nie byle partaczy.

    --
    A. Filip

  • 297. Data: 2022-02-14 13:13:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 12:16:57 +0100, J.F napisał(a):

    > W granicach mozliwych fluktuacji :-)

    Kiedy Shrek rzucał tłita z korelacją dla zakażeń, to nie pisałeś o
    fluktuacjach.

    Pokazałem, że dane o zakażeniach są niewiele warte, bo nie oparte o badania
    reprezentatywnych grup w poszczególnych województwach. Wystarczy, że
    foliarze przestaną się testować i wyjdzie, że zakażeni to sami
    zaszczepieni. Na szurskich tłiterach wystrzelą korki od szampanów, że oni
    od początku mieli rację.
    Dlaczego umierają, choć się nie zakażają, nie wyjaśnią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 298. Data: 2022-02-14 13:17:48
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 14 Feb 2022 11:59:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <j...@4...net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Szurów nie przekona nawet 75%.

    Szurów nic nie przekona, jak im załatasz w jakiś sposób dziury w
    wiedzy, to znajdą sobie inne dziury i będą się ich trzymać do usranej
    śmierci.
    Ja ciemno to widzę.
    Szury z poszanowaniem traktują skompromitowanych naukowców jako
    "naukowców wyklętych" i promują ich tezy mimo tego, że owe tezy już
    ktoś dawno obalił.
    Tak na marginesie, "recenzja" słynnej wśród szurów księgi "Ukryte
    terapie" na YT(kanał Uwaga Naukowy Bełkot) zajęła chyba piętnaście
    godzin, dwa odcinki po 7,5 godziny.
    https://www.youtube.com/c/UwagaNaukowyBe%C5%82kot/vi
    deos

    Ta cywilizacja upadnie lub zrobi sobie cofkę do lubych czasów, w
    których jeno Pan Bóg się liczył, a medycyna była dziełem szatana.
    Ewentualnie będzie tak, jak w filmie Elizjum.
    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 299. Data: 2022-02-14 14:20:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 13:13:15 +0100, Olin wrote:
    > Kiedy Shrek rzucał tłita z korelacją dla zakażeń, to nie pisałeś o
    > fluktuacjach.

    Bo za duza roznica.
    Czy raczej za mala - jesli wsrod nowych zachorowan mamy proporcje
    mniej wiecej taką, jak zaszczepionych w spoleczenstwie ogólem -
    to koliduje z 95% efektywnoscia szczepionki.
    I z 70%. I z 50%.

    Za to pisalem o mozliwym wplywie innych czynnikow na wyniki, np grup
    wiekowych.

    > Pokazałem, że dane o zakażeniach są niewiele warte, bo nie oparte o badania
    > reprezentatywnych grup w poszczególnych województwach. Wystarczy, że

    Za to masz wyniki ze wszystkich stwierdzonych zachorowan.
    A to juz duze liczby.

    > foliarze przestaną się testować i wyjdzie, że zakażeni to sami
    > zaszczepieni.

    Owszem, moze sie tak zdarzyc. Z drugiej strony - jak stan sie
    pogorszy, to pojda szpitala i tam ich przetestuja.
    Do zwyklego lekarza tez nie pojdą?

    A z kolei zaszczepieni ... beda sie tak profilaktycznie testowac?
    A do lekarza ze "srednim przeziebieniem" pojda, czy nie?
    Bo grypa sama przejdzie, a przeciez zaszczepieni sa.

    Dodaj do tego, ze niektorzy pracuja bardziej fizycnie, i taka choroba
    ala grypa przeszkadza, trzeba zwolnienie,
    inni i tak pracuja z domu zdalnie,
    a emeryci wcale nie pracuja i im sie do lekarza nie musi spieszyc ...

    > Na szurskich tłiterach wystrzelą korki od szampanów, że oni
    > od początku mieli rację.
    > Dlaczego umierają, choć się nie zakażają, nie wyjaśnią.

    Ale sie zakazaja. Tak samo, jak szczepieni.

    P.S. Juz uslyszalem jakas reklame rządową "zaszczep sie - szczepionka
    chroni przed ciezkim przebiegiem choroby covid".

    Jest tu jakas data?
    https://www.gov.pl/web/szczepimysie/spoty-promocyjne

    https://www.youtube.com/watch?v=wPJJy_4pecI
    "Ponad 95% osob ponizej 45 roku zycia, ktore zmarly na Covid,
    to osoby niezaszczepione"
    Chyba sie pokrywa z danymi z ostaniego miesiaca, ale w spocie
    czas nieokreslony - male oszustwo statystyczne?

    https://www.youtube.com/watch?v=3dhHzr0TjRg
    a to z kiedy?
    Mial rzad nadzieje, ze szczepionka zatrzyma fale zachorowan,
    czy z falszywych informacji promuje wylęgarnie epidemii?
    :-)

    A to
    https://www.youtube.com/watch?v=czMqItP95K8

    podpada pod
    https://www.gov.pl/web/szczepimysie/szczepionki-prze
    ciw-covid-19--walczymy-z-falszywymi-informacjami-sto
    pfakenews
    "walczymy z fałszywymi informacjami #StopFakeNews"

    :-)

    i jeszcze
    https://www.gov.pl/web/szczepimysie/dementujemy-niep
    rawdziwe-informacje

    "Fake news #2 - nie ma dowodu epidemiologicznego, że szczepionki
    zadziałały

    Szczepionki w historii ratowały życie milionom osób. Masowe
    szczepienia znacząco ograniczyły śmiertelność na gruźlicę,
    wyeliminowały groźną dziecięcą chorobę polio. Tak samo było z odrą,
    której epidemia została szybko zatrzymana po wynalezieniu szczepionki.
    Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) z powodu spadku szczepień
    przeciwko tej zaraźliwej chorobie odnotowano wzrost zachorowań na
    odrę. Szczepionki to kamień milowy w naszej walce z COVID-19."

    Nie odmawiam sukcesow innym szczepionkom.
    Ale jak to sie ma do Covid-19?

    No dobra - chronia przed ciezkim przebiegiem.

    "Fake news #11 - szczepionki są nieskuteczne, bo ludzie chorują dalej,
    nawet po szczepieniu.

    Warto zaznaczyć, że szczepionki przeciw COVID-19 nie są panaceum,
    hamującym inne schorzenia i gwarantującym wieczne życie. Nie ma też
    preparatów gwarantujących 100% ochronę przed zakażeniem. Przypadki
    zachorowań na COVID-19 i ciężkich powikłań mogą się zdarzyć nawet po
    szczepieniu. Jednak przyjęcie szczepionki chroni przed ciężkim
    przebiegiem choroby i śmiercią."

    Nie ma szczepionek o 100% skutecznosci w ochronie przed zakazeniem.
    A jaka jest skutecznosc obecnie? 95%, 70%, 50% ... 10%, 0% :-)

    J.

  • 300. Data: 2022-02-14 14:43:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 14:20:52 +0100, J.F napisał(a):

    > Za to masz wyniki ze wszystkich stwierdzonych zachorowan.
    > A to juz duze liczby.

    "Mów do mnie jeszcze... Ludzie nas nie słyszą, słowa twe dziwnie poją i
    kołyszą, "

    1. Infekcja to nie zachorowanie.

    2. Mamy wyniki o zakażeniach dla osób, które poszły sobie zrobić test, a
    nie rzeczywistej skali i strukturze zakażeń.
    W grudniu we Francji, Hiszpanii i innych zaszczepionych krajach były
    horrendalne liczby zakażeń, tylko zgonów jakoś mało. U nas na odwyrtkę:
    mało kto się zakaża, tylko zgonów dużo.

    To że liczby są duże, nie znaczy, że wiarygodne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl