  • 1. Data: 2005-02-09 14:13:01
    Temat: Kontrowersyjne wyroki
    Od: h...@i...pl (HuSadam)

    Czy ktoś słyszał o przypadku, który mnie się trafił wczoraj- wygrałem proces
    cywilny, bo sprawa była prosta, ewidentna, o zwrot 25 zł. za czajnik
    elektryczny który był nieprawny, a którego sprzedawca nie chciał wymienić.
    Dlatego może proces w Sądzie Rej. w Środzie Wlkp. trwał tylko dwa lata.
    Wyrok korzystny dla mnie, sędzia zasądził zwrot całej kwoty za czajnik - 25
    zł. ale... kosztami postępowania w zakresie faktycznie poniesionymi (jakieś
    200 zł) sedzia obciążył ...powoda, czyli mnie. Czy ktoś umie to wyjaśnić
    zanim sędzia sporządzi uzasadnienie?
    Pozdrawiam
    Skołowaciały cokolwiek
    HuSadam

    Stala oplata 35 gr/min. Teraz mozesz dzwonic za granice taniej!

  • 2. Data: 2005-02-09 15:22:45
    Temat: Re: Kontrowersyjne wyroki
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik HuSadam napisał:

> [...]
    > Skołowaciały cokolwiek
    > HuSadam

    > Stala oplata 35 gr/min. Teraz mozesz dzwonic za granice taniej!

    Nieeeeeeeee, no chyba podałeś za mało danych?

    Pewnie żądałęś jakiegoś odszkodowania (1mln zł za niemożności picia kawy
    8-) ) a ponieważ nie dostaniesz nic, to rozprawę z jakiegoś tam pktu
    widzenia NIE wygrałeś...i płacisz za koszty!.

  • 3. Data: 2005-02-09 15:36:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik HuSadam h...@i...pl ...

    > Czy ktoś umie to wyjaśnić
    > zanim sędzia sporządzi uzasadnienie?

    mam nadzieje ze nikt nie potrafi czegos takiego wyjasnic...

    "_")
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 4. Data: 2005-02-09 15:58:22
    Od: h...@i...pl (HuSadam)

    > Pewnie żądałęś jakiegoś odszkodowania (1mln zł za niemożności picia kawy
    > 8-) ) a ponieważ nie dostaniesz nic, to rozprawę z jakiegoś tam pktu
    > widzenia NIE wygrałeś...i płacisz za koszty!.

    Istotnie, nie wspomniałem, że domagałem sie odszkodowania 500 zł. Nie
    sądziłem, że to istotne.
    Pozdrawiam
    HuSadam

    TANI hosting, DUUUUUUUZO transferu... > http://link.interia.pl/f1846

  • 5. Data: 2005-02-09 16:07:36
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Istotnie, nie wspomniałem, że domagałem sie odszkodowania 500 zł. Nie
    > sądziłem, że to istotne.

    No to gratulacje.

    --
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest
    > zerwanie z ukladem kontraktowym zawartym
    > w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura zydowska z Solidarnosci.
    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk

  • 6. Data: 2005-02-09 16:35:57
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    Budzik wrote:

    > mam nadzieje ze nikt nie potrafi czegos takiego wyjasnic...

    a jeszcze nie rozumiesz?

    skoro chcial 500, a dostał 25, to jego przeciwnik wygrał 475 zł.

    a skoro wygrał już tyle, to Sąd w prezencie dorzucił mu koszty procesu
    (na podstawie przepisów kpc - żeby mi się zaraz jakiś filozof nie odezwał).

    --
    Biuro Doradztwa Prawnego
    http://bdp.e-wro.com

  • 7. Data: 2005-02-09 23:21:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik stern - biuro s...@p...net.pl ...

    > a jeszcze nie rozumiesz?

    no juz rozumiem, swojego posta napisałem zanim były odpowiedzi.
    Nie zmienia to faktu ze mało szczesliwe zakonczenie sprawy...

    "_")
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon