  • 1. Data: 2005-02-09 11:27:14
    Temat: Praca przy komputerze a czas pracy
    Od: "Brünner" <_...@p...onet.pl>

    Witam,

    o pracy przy kompie było wiele, ale nie znalazłem odpowiedzi na taką
    sytuację, w której pracodawca wprowadza równoważny czas pracy z normą
    dzienną 12 godzin. Czy jest jakiś przepis określający maksymalną dzienną
    długość pracy przy komputerze?

    --

    Brünner
    <------------

    Kraków

  • 2. Data: 2005-02-09 12:22:47
    Temat: Re: Praca przy komputerze a czas pracy
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Brünner* wrote in <news:cucs2k$qm9$1@news.onet.pl> :

> [...]
    > sytuację, w której pracodawca wprowadza równoważny czas pracy z normą
    > dzienną 12 godzin. Czy jest jakiś przepis określający maksymalną dzienną

    chyba w BHP, 5 minut po godzinie. W przypadku pracy ciągłej 2h - 15
    minut

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 3. Data: 2005-02-09 19:25:39
    Od: "Brünner" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > chyba w BHP, 5 minut po godzinie. W przypadku pracy ciągłej 2h - 15
    > minut

    Tak, to wiem, ale czy można pracować więcej niż osiem godzin w ciągu dnia?

    --
    Brünner