  • 1. Data: 2005-02-09 14:23:58
    Temat: ustawa o gosp. nieruchomościami - pytanie
    Od: "krz" <m...@w...pl>

    W ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 w art. 97
    mowa jest o "przepisach odrębnych".
    Co należy rozumieć pod pojęciem "przepisy odrębne"??

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-02-09 21:52:54
    Temat: Re: ustawa o gosp. nieruchomościami - pytanie
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    "krz" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > mowa jest o "przepisach odrębnych".
    > Co należy rozumieć pod pojęciem "przepisy odrębne"??

    hmm. W art. 97 i 97a tejże ustawy nie znalazłem żadnego fragmentu który
    odwołuje się do "odrębnych przepisów" aczkolwiek przepisy odrębne to może
    być zasób obowiązującego prawa - ustawy, rozporządzenia itd. w szczególności
    w tym przypadku jest to Kodeks cywilny.

    pozdr.
    Robek

  • 3. Data: 2005-02-10 08:50:59
    Od: "krz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odwołuje się do "odrębnych przepisów" aczkolwiek przepisy odrębne to może
    > być zasób obowiązującego prawa - ustawy, rozporządzenia itd. w

    Racja, chdziło mi o art. 94 - przepraszam za pomyłkę i dziękuję.

    Krzysiek