  • 1. Data: 2005-02-09 11:23:57
    Temat: Nowe mieszkanie a US
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

    Witam!
    Zamierzam kupić mieszkanie na rynku
    pierwotnym - od developera. Jakie formalności i koszty
    mnie czekają po podpisaniu umowy kupna sprzedaży?
    Notariusz? Księga wieczysta? Urząd skarbowy?
    Wartość mieszkania 180tys.
    pozdrawiam i z góry dziękuję
    IYIS

  • 2. Data: 2005-02-09 20:24:32
    Temat: Re: Nowe mieszkanie a US
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cucrsq$g9l$1@pippin.nask.net.pl>, IYIS wrote:
> [...]
    > mnie czekają po podpisaniu umowy kupna sprzedaży?
    > Notariusz? Księga wieczysta? Urząd skarbowy?

    Notariusz wszystko ci powie. I pobierze kasę.

    Renata

  • 3. Data: 2005-02-10 07:03:29
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

    > Notariusz wszystko ci powie. I pobierze kasę.

    Z pewnością , ale zanim ten fakt nastąpi chciałbym
    tak rozplanować wydatki , żeby mieć tę kasę.
    --

    IYIS

  • 4. Data: 2005-02-10 10:27:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cuf10f$s05$1@pippin.nask.net.pl>, IYIS wrote:

    > Z pewnością , ale zanim ten fakt nastąpi chciałbym
    > tak rozplanować wydatki , żeby mieć tę kasę.

    To przed faktem zadzwoń, zapytaj, rozplanuj. Albo zaprzęgnij do roboty
    googla. W sieci jest co najmniej kilka stosownych kalkulatorów i sporo
    testów ze stosownymi informacjami.

    Renata