  • 21. Data: 2007-01-21 20:49:04
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Cezar wrote:

    > Na tej podstawie, ze jak sciagasz darmowego winrara to zgodnie z warunkami
    > licencji mozesz go uzywac 40 dni, a potem musisz skasowac lub zaplacic.

    A używanie programu niezgodnie z licencją to przestępstwo z którego
    artykułu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 22. Data: 2007-01-21 20:54:34
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > A używanie programu niezgodnie z licencją to przestępstwo z którego
    > artykułu?

    278/2 kk

    Cezar

  • 23. Data: 2007-01-21 21:34:45
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Cezar wrote:
    > uprawnionej.
    > warunkami
    >
    > 278/2 kk

    A gdzie tam mowa o używaniu?

  • 24. Data: 2007-01-21 21:36:11
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Rafał napisał(a):
    > Nie sądzę, żeby nasza policja miała fundusze na rok (lub dłużej) pracy super
    > komputera i to tylko poto by jakiemuś "hłystkowi" rozszyfrować dysk, więc
    > teza o nierozszyfrowaniu dysku (oczywiście w zależności od algorytmu
    > szyfrowania) moim zdaniem jest jak najbardziej prawdziwa. Jeśli zabrać
    > jeszcze pod uwagę możliwość nieujawnienia metody szyfrowania to policja w
    > tym momencie stoi na straconej pozycji.

    moze i nie mają funduszy, ale ABW wie o wyszystkich sprzedawanych
    programach szyfrujacych w Polsce i musi wyrazic na to zgodę, nie sądze
    tez ze producent oprogramowanie nie ma jakis myków zeby to obejsc i
    zapewne w porozummieniu z policja napewno je udostepni.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 25. Data: 2007-01-21 21:40:05
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    keczerad wrote:

> [...]
    > sądze tez ze producent oprogramowanie nie ma jakis myków zeby to
    > obejsc i zapewne w porozummieniu z policja napewno je udostepni.

    LOL :) A o tych nie sprzedawanych wie? Też musi na nie wyrażać zgodę?

  • 26. Data: 2007-01-21 21:55:13
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Cezar wrote:
    > uprawnionej.
    > warunkami
    >
    > 278/2 kk

    Cytuje:

    Art. 278. § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,
    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje
    cudzy program komputerowy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.

    Komentuje:

    Bzdury opowiadasz Cezar.
    Program WinRAR zostal pobrany za zgoda osoby uprawnionej.
    Zlamanie warunkow licencji nie podlega pod KK. Jedyne co to pod KPC.
    A to nie jest scigane z urzedu.

    --
    2007

  • 27. Data: 2007-01-21 21:57:22
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Rafał wrote:

    > Jak w takiej sytuacji przyspieszyć całą procedurę? Przecież
    > pracodawca/zleceniodawca nie bedzie czekał aż policja zwróci mi dysk (nie
    > wspominając już o zaczętych projektach, które musiałbym zaczynać od
    > poczatku czy o danych źródłowych do rozpoczęcia tych projektów
    > niezbędnych). Czy w tej sytuacji jesteśmy skazani tylko na dobrą lub złą
    > wolę pracowników policji/prokuratury?

    Uwalaniasz oszczednosci w wysokosci 4-6 tysiecy zlotych, kupujesz
    drugiego kompa, dane odtwarzasz z backupu. Zaczynasz prace. Musisz
    pogodzic sie, ze zyjac w tym kraju jestes traktowany jak zlodziej i ze
    cie okradaja w imieniu prawa.

    --
    2007

  • 28. Data: 2007-01-21 21:59:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Cezar napisał(a):

    > Na tej podstawie, ze jak sciagasz darmowego winrara to zgodnie z warunkami
    > licencji mozesz go uzywac 40 dni, a potem musisz skasowac lub zaplacic.

    buahaha, a jak nie skasujesz to lamies umowe cywilno prawna a policja
    interwneiujac w tym momencie przekroczyla by swoje uprawnienia

  • 29. Data: 2007-01-21 22:00:00
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    He(R)Sk wrote:
    > On 21 Jan 2007 18:22:43 +0100, "buziaczek"
    > <n...@b...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dysku nie rozszyfruja ? Zartujesz sobie.

    Jak przylacza elektrody do jader wlasciciela to moze rozszyfruja ;) Bo w
    koncu dostana haslo ;]

    --
    2007

  • 30. Data: 2007-01-21 22:00:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    > Program WinRAR zostal pobrany za zgoda osoby uprawnionej.
    > Zlamanie warunkow licencji nie podlega pod KK. Jedyne co to pod KPC.

    i nie przez policje :)