  • 31. Data: 2007-01-21 22:01:48
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Cezar napisał(a):
    > mamy
    > postaci

    > wyjaśnień.

    > Jezeli ma co ? mp3/lewe filmy ? To nic mu nie zrobia za linuxa, a za tamto
    > dostanei zarzut o ile pokrzywdzony zlozy wniosek o sciganie (bo programy
    > komputerowe sciga sie bez wniosku).

    mp3 sciagnal z mp3000.net a filmy z sieci lokalnej, z ktorego arttykulu
    pstawia mu zarzut, zes zablysnal z winrarem
    to teraz sie zastanow 5 razy nim sie znow zblaznisz

  • 32. Data: 2007-01-21 22:02:12
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > warunkami
    >
    > 278/2 kk

    Program jest dostępny na WWW, więc nie został uzyskany przy pomocy
    przestępstwa, co nie wyczerpuje znamion cytowanego przez Ciebie
    artykułu, wróć do szkoły!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 33. Data: 2007-01-21 22:04:49
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    buziaczek napisał(a):
    > z kolegą dyskutowaliśmy, choć obydwoje mamy Linuxy:

    Znaczy Ty jesteś dziewczyną? Bo jak facetem, to chyba obydwaj :P

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 34. Data: 2007-01-21 22:04:56
    Od: Rafał <z...@p...pl>

    keczerad wrote:

    > moze i nie mają funduszy, ale ABW wie o wyszystkich sprzedawanych
    > programach szyfrujacych w Polsce i musi wyrazic na to zgodę, nie sądze
    > tez ze producent oprogramowanie nie ma jakis myków zeby to obejsc i
    > zapewne w porozummieniu z policja napewno je udostepni.

    Najzabawniejszy post jaki widziałem ostania w necie... uuu... ale sie
    uśmiałem :) dzięki, poprawiłeś mi humor :D

    A teraz uzasadnienie ROTFLa, którego dzięki Tobie miałem okazję przeżyć:

    1. W przypadku sysemu Linux oprogramowanie takie dostępne jest za darmo i
    można bez najmniejszych problemów ściągnąć z internetu czy kupić z gazetką
    za 20 pln. Opis jak wykonać takie szyfrowanie również znajdziesz w
    internecie, np. tutaj: http://linterm.pun.pl/viewtopic.php?id=32

    2. Swego czasu jako zadanie na zaliczenie (1szy rok studiów) mieliśmy
    napisać program do szyfrowania plików - różne osoby miały różne do tego
    podejście... ale nie w tym rzecz.
    Napisanie prostego programu do szyfrowania metodą XOR
    (http://www.cc-team.org/index.php?name=artykuly&show
    =151) zajmie
    przeciętnemu programiście nie więcej niż godzinę. Zaletą takiego
    szyfrowania jest to, że przy zastosowaniu wystarczająco długiego klucza
    jest praktycznie nie do złamania. Weźmy więc sobie płytę dvd wypełnioną po
    brzegi losowymi danymi i szyfrujmy partycję taką płytą - w takiej sytuacji
    bez tej płyty możesz sobie wynająć jasnowidza i wróżyć z fusów, a o
    odkodowaniu możesz po prostu zapomnieć.

    PS. na prawdę jak czegoś ktoś nie wie, niech po prostu nic nie piszcie - nie
    dość, że się ośmiesza to jego brak kompetencji jest po prostu dobijający...
    (prawie jakbym czytał prowokacyjne komentarze z onet-u - żenada...)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 35. Data: 2007-01-21 22:07:27
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    keczerad wrote:

    > ze producent oprogramowanie nie ma jakis myków zeby to obejsc i
    > zapewne w porozummieniu z policja napewno je udostepni.

    Wiesz co by sie stalo, gdyby ktos odkryl taki "myk"?

    Producent stracilby zaufanie klientow. A co za tym idzie popadlby w
    powazne problemy finansowe - brak sprzedazy i pozwy sadowe od co
    wiekszych korporacji, ktorym takie "furtki" bardzo by si enie spodobaly.

    Taki strzal w kolano.

    --
    2007

  • 36. Data: 2007-01-21 22:08:18
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Sowiecki Agent wrote:

    > i nie przez policje :)

    To co? Chipsy, piwo, kanapa i czekamy na kolejnego odwaznego, ktory
    wskaze paragraf KK na zlamanie warunkow licencji? ;)

    --
    2007

  • 37. Data: 2007-01-21 22:09:03
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Sowiecki Agent wrote:

    > buahaha, a jak nie skasujesz to lamies umowe cywilno prawna a policja
    > interwneiujac w tym momencie przekroczyla by swoje uprawnienia

    Najgorsze jest to,z e jakis mniej kumaty biegly moglby obstawac przy
    swoim, bo bylby swiecie przekonany, ze tak wlasnie jest... ;)

    --
    2007

  • 38. Data: 2007-01-21 22:26:01
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ? [ot]
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    TLZ wrote:

    > Znaczy Ty jesteś dziewczyną? Bo jak facetem, to chyba obydwaj :P

    Masz cos przeciw nowoczesnym zwiazkom? :>

    --
    2007

  • 39. Data: 2007-01-21 22:30:07
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To co? Chipsy, piwo, kanapa i czekamy na kolejnego odwaznego, ktory
    > wskaze paragraf KK na zlamanie warunkow licencji? ;)

    ... nie ma odważnego bo w Polsce (chyba nie tylko) można
    używać bez łamania prawa,ba nawet komercyjnie, każde oprogramowanie
    trialowe.Oczywiście firma będąca właścicielem tego oprogramowania
    może wytoczyć nam proces cywilny o naruszenie umowy/regulaminu/licencji
    ale Policja nie może zajmować się tym na podstawie KK.

    Tomy M.

  • 40. Data: 2007-01-21 22:32:12
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    > Najgorsze jest to,z e jakis mniej kumaty biegly moglby obstawac przy
    > swoim, bo bylby swiecie przekonany, ze tak wlasnie jest... ;)

    Widywałem już biegłych którzy zarzekali się że brak
    nalepki Microsoftu na komputerze oznacza nielegalny
    system w tymże. Obecna jakość biegłych pozostawia sporo
    do życzenia co pozwala wielu oszustom/zlodziejom
    bezkarnie łamać prawo ... ale też naraża na szykany
    uczciwych obywateli :-(

    Tomy M.