  • 11. Data: 2005-06-23 11:45:18
    Temat: Odp: Odp: Kontrola legalnosci oprogramowania
    Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:d9e6d1$7j5$...@o...futuro.pl...

    > Znaczy się policja znowu działa jako zbrojne ramię mikrosyfa?

    Z tym mikrosyfem i policją to, niestety, masz rację. Ale takie jest życie
    i Mister Gates skrzętnie to wykorzystuje. Pzdr.

  • 12. Data: 2005-06-23 13:30:49
    Temat: Re: Kontrola legalnosci oprogramowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Gumki i rekawiczki chirurgiczne? Pan nielegalna pracownie aborcyjna
    > urzadzasz! (-;

    Ran Boskie! To co gorsza nie tylko nalotu policji powinienm się obawiać,
    ale także wjazdu grupy uderzeniowej lokalnego oddziału radia co ma ryja?

    ;->

  • 13. Data: 2005-06-23 13:39:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zuko / Shark von Cygnus wrote:

    > Pytanie: czy tak rzeczywiście mogło być? Czy fakt, że kupuję kompa bez
    > systemu jest wystarczającą podstawą do wydania nakazu?

    raczej sklep był trefny i handlował czymś na lewo.
    Założyli, że oficjalnie kupiłeś komputer, a oni na lewo dali ci windowsa.
    Teraz będą się pytać czy windowsa też miałes ze sklepu.
    Szukają świadków co by sklep usadzić.

  • 14. Data: 2005-06-23 14:29:35
    Temat: Re: Odp: Kontrola legalnosci oprogramowania
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Z tym mikrosyfem i policją to, niestety, masz rację. Ale takie jest życie
    > i Mister Gates skrzętnie to wykorzystuje. Pzdr.
    >
    > martwi mnie tylko to że policja opłacana z naszych podatków
    wysługuje się jakiemuś obcokrajowcowi i przez to nie wykonuje należycie
    swoich obowiązków wobec obywateli którzy ich utrzymują.

  • 15. Data: 2005-06-23 14:50:27
    Od: " Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Tak - kradzież to kradzież, a tu nie ma mowy o kradzieży.

    Tylko o czym ?

    > To nie są licencje.

    Tylko co ?

    Tomasz

  • 16. Data: 2005-06-23 17:03:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-23 16:50, Tomasz rzecze:
    > Tylko o czym ?

    Nieetycznym czynem.

    > Tylko co ?

    Jeżeli jest to papierowe to makulaturu.
    W przeciwnym wypadku jedynie można to nazwać litanią pobożnych życzeń itp.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 17. Data: 2005-06-23 19:10:24
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    > Jak teraz jakiś aktywista te zakupy zestawi, to chyba będą mnie
    > podejrzewać o gwałty w całym województwie ;->

    Albo o nielegalne aborcje !!!

  • 18. Data: 2005-06-23 19:10:32
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

  • 19. Data: 2005-06-24 10:54:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2005 13:23:41 +0200, Zbig.T napisał(a):
> [...]
    > podejrzenie, że gość jedzie na piracie a to z kolei daje
    > podstawę do wydania nakazu, co potwierdziło się w Twoim

    W klimacie... :) http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20050620

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944