  • 1. Data: 2005-06-22 20:18:49
    Temat: zakladanie KW
    Od: "eronus" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem w kropce. Podpisalam umowe przedwstepna na kupno mieszkania spoldzielczo
    wlasnosciowego bez KW. Dowiedzialam sie, ze kredyt ma byc uruchomiony po
    podpisaniu aktu notarialnego i po przyniesieniu potwierdzenia, ze zlozylam
    wniosek o zalozenie KW. Zeby zalozyc ta KW musze dysponowac wypisem z rejestru
    gruntow. Wypis moge dostac wtedy, gdy przedstawie dokument zaswiadczajacy, ze
    jestem wlascicielem mieszkania - czyli po podpisaniu aktu notarialnego. Na wypis
    czeka sie 7 dni. A w akcie notarialnym bede miala zapis, ze bank musi uruchomic
    srodki max do 3 dni. Jak moge dostac ten przeklety wypis? Spoldzielnia
    oczywiscie nie chce ze mna rozmawiac, bo nie jestem jeszcze czlonkiem....
    Slyszalam ze notariusz moze za mnie zlozyc taki wniosek i gdy jest taki zapis w
    akcie notarialnym to bank od razu uruchamia kredyt. Ale notariusz podbno kasuje
    mnie za ta przyjemnosc okolo 1000 zl...
    Rece opadaja. Prosze o pomoc, jak dostac juz teraz wypis z rejestru gruntu
    (wniosek kredytowy jest jeszcze rozpatrywany)

    pozdrawiam

    eronus

  • 2. Data: 2005-06-22 20:24:15
    Temat: Re: zakladanie KW
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > gruntow. Wypis moge dostac wtedy, gdy przedstawie dokument zaswiadczajacy,
    > ze
    > jestem wlascicielem mieszkania - czyli po podpisaniu aktu notarialnego.

    Kto Ci naopowiadal takich rzeczy. Musisz wykazac interes prawny. Takim
    interesem jest zamiar nabycia mieszkania. Wypelnisz stosowny wniosek,
    piszesz ze ci to potrzebne do zakupu mieszkania i to wystarczy.

    Dan

  • 3. Data: 2005-06-23 12:24:13
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    eronus napisał
> [...]
    > zaswiadczajacy, ze
    > jestem wlascicielem mieszkania - czyli po podpisaniu aktu

    Zrob tak jak poradzil dan, albo popros wlasciciela mieszkania. W koncu
    to tez jakby w jego interesie.

> [...]
    > taki zapis w
    > akcie notarialnym to bank od razu uruchamia kredyt. Ale notariusz

    Wniosek zawarty w akcie notarialnym to bodajze 150 zl a nie 1000 zl.
    Chyba, ze ten 1000 jest liczony razem z oplata sadowa, ktora i tak
    przeciez bedziesz musiala zaplacic.

    pozdrawiam
    Gosia