  • 1. Data: 2004-08-16 17:27:25
    Temat: Konkurs SMS'owy
    Od: "SinusX" <sinusx[nospam]@wp.pl>

    Witam
    Chciałbym zorganizowac konkurs w ktorym mozna wygrac nagrody, uczestnicy aby
    zagrac wysylali by sms'y na numery 7xxx za pare zlotych. Czy aby
    zorganizowac taki konkurs trzeba prowadzic dzialalnosc gospodarcza ? Czy
    wystarczy napisac regulamin. Czy procedure losowan mogę wymyślić sam ?
    Dzięki za wszelki info

  • 2. Data: 2004-08-16 18:09:13
    Temat: Re: Konkurs SMS'owy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zagrac wysylali by sms'y na numery 7xxx za pare zlotych. Czy aby
    > zorganizowac taki konkurs trzeba prowadzic dzialalnosc gospodarcza ?

    tak

    Czy
    > wystarczy napisac regulamin.

    he he

    >Czy procedure losowan mogę wymyślić sam ?

    tak, ale jezeli nie bedzie zadnych losowan, itp,
    bedziesz brac pieniadze za nic, mozesz miec klopoty.

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 3. Data: 2004-08-16 19:48:26
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik SinusX <sinusx[nospam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialalnosc gospodarcza ? Czy wystarczy napisac regulamin. Czy
    > procedure losowan mogę wymyślić sam ? Dzięki za wszelki info

    losowanie nie za bardzo - Polski Monopol Loteryjny :)

    ustal, że 10,20,30 ... SMS wygrywa :) nie ma tu nic z losowości

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-08-16 19:54:36
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    plusz napisał(a):
    > losowanie nie za bardzo - Polski Monopol Loteryjny :)
    >
    > ustal, że 10,20,30 ... SMS wygrywa :) nie ma tu nic z losowości

    W TVP jakos zwyciezca audiotele jest rozstrzygany droga losowania, a z
    Lotto to przeciez nie ma nic wspolnego... :P
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 5. Data: 2004-08-21 09:00:05
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    w twoim przypadku bedzie to zwykla loteria na która wymagana jest zgoda
    ministra finansów lub wlasciwej izby skarbowej jesli bedzie ona na teranie
    jednego wojewodztwa. potrzebne bedzie zatrudnienie osoby uprawnionej do
    nadzorowania loterrii na podstawie swiadectwa zawosdowego wydaenego prze
    ministra finansów.
    oplata za zezwolenia wynosi 10% planowanego budzetu loterii, do tego musisz
    miec gwarancje bakowa na wyplate nagrod.
    chyba juz cie zniechecilem.....

  • 6. Data: 2004-08-21 13:35:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > oplata za zezwolenia wynosi 10% planowanego budzetu loterii, do tego
    musisz
    > miec gwarancje bakowa na wyplate nagrod.

    no ba :)

    nie tylko jego :))

    P.