  • 1. Data: 2004-08-16 17:57:59
    Temat: Prawo a mp3
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie o mp3

    Jezeli zalozmy mam na dysku pliki muzyczne mp3. Wykozystuje je tylko do
    wlasnej potrzeby, nikomu ich nie udostepniam, nie handluje.
    Mam je na dysku twardy i tylko slucham.

    Czy to jest prestepstwo, czy to jest w Polsce karane ??

  • 2. Data: 2004-08-16 18:13:42
    Temat: Hmmm
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Jeśli masz oryginały muzyczne, z których zrobiłeś sobie MP3, to tak.
    Działasz w zgodzie z prawem.

    W przeciwnym wypadku - przestępstwo.

    Pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-16 18:26:59
    Temat: Re: Hmmm
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    HOWARD wrote:
    > Jeśli masz oryginały muzyczne, z których zrobiłeś sobie MP3, to tak.
    > Działasz w zgodzie z prawem.
    >
    > W przeciwnym wypadku - przestępstwo.
    >
    > Pozdrawiam!

    Gdzies sie obilo o uszy ze do wlasnego uzytku mozna posiadac mp3, jak
    nie ma sie orginalnych plyt cd

  • 4. Data: 2004-08-16 18:29:51
    Temat: Dobre...
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Zaproponuję Ci pewną stronę, OK?

    Zobacz proszę tutaj:

    http://prawo.hoga.pl/poradnik/mp3.asp

    Zapraszam i pozdrawiam,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-16 18:30:54
    Temat: Niestety źle Ci się obiło. [Bez Tekstu]
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    ..a...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-08-16 18:32:53
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HOWARD" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli masz oryginały muzyczne, z których zrobiłeś sobie MP3, to tak.
    > Działasz w zgodzie z prawem.
    >
    > W przeciwnym wypadku - przestępstwo.
    >
    > Pozdrawiam!

    Przepraszam, ze zwracam uwage, ale nie zmieniaj tematu, gdy odpowiadasz na
    post. Nie jest to zgodne z Netykieta, poza tym wprowadza balagan przy
    przeszukiwaniu archiwum i "kopie" drzewka watkow w niektorych czytnikach.
    To, ze posty wysylasz ze strony WWW w niczym nie zmienia sytuacji.

    Pisze, bo zauwazylem, ze robisz to regularnie.

  • 7. Data: 2004-08-16 18:34:48
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    OK.
    Przyjąłem.

    Czyli tysiące osób wypowiadających się na Forum Cafe Allegro robi
    błędnie, zmieniając tytuł?

    Chyba, że tam jest lepsza wyszukiwarka i można.

    Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za kłopot (jestem tu od
    tygodnia)
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-08-16 18:38:03
    Temat: Re: Niestety źle Ci się obiło. [Bez Tekstu]
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <...@w...pl> napisal(a):
    > ..a...

    Moim zdaniem tę bramkę na pomocprawna.info powinno się wyłączyć albo jakoś
    normalnie skonfigurować, bo straszny bałagan tutaj robi.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 9. Data: 2004-08-16 18:42:20
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Przepraszam.
    To się więcej nie powtórzy.

    Tylko proszę, wskażcie mi gdzie pisze w NETYKIECIE, że nie można
    zmieniać tematów w odpowiedzi na czyjś wątek.
    Nie doczytałem się.

    Pozdrawiam,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-08-16 18:47:38
    Od: HOWARD<v...@w...pl>

    Co to jest czytnik?

    I jeszcze chciałem zacytować:

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

    Punkt szósty stanowi, że odpowiadać mam JEDNAK PISZĄC
    odpowiednie tematy ...

    No to pisałem.

    O co chodzi?

    -> http://usenet.pomocprawna.info