  • 1. Data: 2004-08-16 16:59:20
    Temat: Po podpisaniu umowy biuro podróży żąda dopłaty;-0
    Od: "gaperr" <g...@N...gazeta.pl>

    Czy spotkaliście się z podobna sytuacją i w takim przypadku jaki był Wasz
    odzew?
    Jak to wygląda z punktu prawnego?

    Po wykupieniu w biurze podróży wycieczki , wpłata pełnej kwoty oraz
    podpisaniu umowy z wyszczególnionymi pozycjami. Następnego dnia otrzymujecie
    telefon o dopłatę, między innymi do tych wyszczególnionych pozycji.
    Konkluzja
    była taka "dopłacasz albo rezygnujesz":-/

  • 2. Data: 2004-08-16 18:39:06
    Od: "Tuptoo" <k...@U...fm>

    gaperr wrote:
> [...]
    > podpisaniu umowy z wyszczególnionymi pozycjami. Następnego dnia
    > otrzymujecie telefon o dopłatę, między innymi do tych

    www.abc.com.pl/serwis/du/2001/0578.htm - Ustawa o usługach turystycznych -
    tekst ujednolicony z dnia 21 marca 2001 r. - patrz artykuł 17 ustawy -
    zmiana ceny imprezy po podpisaniu umowy

    --
    pozdro
    tuptoo

  • 3. Data: 2004-08-16 20:02:23
    Temat: Re: Po podpisaniu umowy biuro podróży ż?da dopłaty;-0
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 16 Aug 2004 18:59:20 +0200, w <cfqp71$j4o$1@inews.gazeta.pl>, "gaperr"
    <g...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > telefon o dopłatę, między innymi do tych wyszczególnionych pozycji.
    > Konkluzja
    > była taka "dopłacasz albo rezygnujesz":-/

    A co jest w umowie?

  • 4. Data: 2004-08-19 10:07:55
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    <g...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > telefon o dopłatę, między innymi do tych wyszczególnionych pozycji.
    > Konkluzja
    > była taka "dopłacasz albo rezygnujesz":-/

    że dokonano pełnej wpłaty (100%). Natomiast nie znalazłem nic o doplatach.
    Interesujące są daty; zakup 11.08, wylot 31.08 a już 12.08, telefon o
    dopłatę 12.08.
    Natomiast jak mi podano link http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/0578.htm
    to w art.17 punkt 2 jest napisane, że na 20 dni przed wyjazdem nie może być
    zmieniana cena.
    Wysłałem fax 16.08. z prośbą o wyjaśnienie i w dalszym ciągu oczekuję
    odpowiedzi....