  • 1. Data: 2004-08-16 16:22:43
    Temat: rocznik 1981 do rezerwy, czy nie ??
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    pytanie jak w temacie, chodzi o absolwentow studiow wyzszych.

  • 2. Data: 2004-08-16 16:26:57
    Temat: Re: rocznik 1981 do rezerwy, czy nie ??
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > pytanie jak w temacie, chodzi o absolwentow studiow wyższych.

    Tegoroczni absolwenci idą do rezerwy.

    _--
    Pzdr

  • 3. Data: 2004-08-16 20:46:49
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Tegoroczni absolwenci idą do rezerwy.

    Dzieki za odpowiedz.
    Wiesz moze czy sa juz jakies wiesci o absolwentach, ktorzy skoncza w
    przyszlym roku ??

  • 4. Data: 2004-08-16 21:01:41
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "safanduaal" > > Tegoroczni absolwenci idą do rezerwy.

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Wiesz moze czy sa juz jakies wiesci o absolwentach, ktorzy skoncza w
    > przyszlym roku ??

    Najnowsze rozporządzenie (już opublikowane) mówi o tegorocznych
    absolwentach.

    ---
    Pzdr

  • 5. Data: 2004-08-16 21:51:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 16. sierpnia 2004 23:01 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Tomasz:

    > Użytkownik "safanduaal" > > Tegoroczni absolwenci idą do rezerwy.

    > Najnowsze rozporządzenie (już opublikowane) mówi o tegorocznych
    > absolwentach.

    Ponieważ takie informacje są już od lat, czy to oznacza, że od kilku lat nie
    jest prowadzone szkolenie nowej kadry zabójców? Jeśli tak, to jestem pełen
    podziwu.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2004-08-16 23:22:01
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"

> [...]
    nie
    > jest prowadzone szkolenie nowej kadry zabójców? Jeśli tak, to jestem pełen

    Jakie informacje są od lat ? O co chodzi w tej wypowiedzi ?

    Ja swoją oparłem na treści par 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Obrony
    Narodowej z dnia 17.06.2004 r. Dz. U. 2004 nr 150 poz. 1583.

    A Ty ?

    ---
    Pzdr.

  • 7. Data: 2004-08-17 00:55:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 17. sierpnia 2004 01:22 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Tomasz:

    > nie
    >
    > Jakie informacje są od lat ?

    No o tym, że się wbija rezerwę.

    > O co chodzi w tej wypowiedzi ?

    Po prostu zastanawiam się, czy wreszcie ktoś zmądrzał i przestano szkolić
    następnych zabójców, czy też ominąłem jakiś aspekt i rząd w inny sposób
    werbuje mięsko armatnie przydatne np. do zabijania niewinnych osób w Iraku.

    > Ja swoją oparłem na treści par 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Obrony
    > Narodowej z dnia 17.06.2004 r. Dz. U. 2004 nr 150 poz. 1583.
    >
    > A Ty ?

    Na czytaniu grup :) Generalnie to ja nie występuję przeciwko Tobie :) Ja po
    prostu pytam o stan faktyczny Ludowego Wojska Polskiego.

  • 8. Data: 2004-08-17 04:58:03
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"
    > Na czytaniu grup :) Generalnie to ja nie występuję przeciwko Tobie :) Ja
    po
    > prostu pytam o stan faktyczny Ludowego Wojska Polskiego.

    Ok. Podjęliśmy odmienne aspekty tego zagadnienia.
    Myślę, że w tym temacie EOT.

    ---
    Pzdr

  • 9. Data: 2004-08-17 08:09:07
    Od: "Kopajt ;-\)" <n...@m...com>

    Tomasz wrote:
    > Ja swoją oparłem na treści par 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Obrony
    > Narodowej z dnia 17.06.2004 r. Dz. U. 2004 nr 150 poz. 1583.

    Gdzie mozna to rozporządzenie znaleźć ?

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT

  • 10. Data: 2004-08-17 08:16:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 17. sierpnia 2004 06:58 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Tomasz:

    > Użytkownik "Tristan Alder"
    > po
    >>

    > Ok. Podjęliśmy odmienne aspekty tego zagadnienia.
    > Myślę, że w tym temacie EOT.

    Dlaczego? Moje pytanie nie jest warte odpowiedzi?