  • 81. Data: 2022-07-11 20:57:23
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To weź mi wyjaśnij, w jakim stopniu nasze przekonanie o braku
    > konieczności prowadzenia wojny zapobiega udziałowi w konflikcie?

    Jakie nasze?
    To ty pisałeś, że jest konieczność prowadzenia wojen.
    To ja uważam, że nie ma takiej konieczności, a nie ty.

    Udział w "konflikcie" (cóż za wyrafinowany eufemizm...) jest spowodowany
    przez ludzi, którzy widzą konieczność prowadzenia wojen.

    Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz? Śmiało pytaj.

    Powrotu do zdrowa życzę.
    Piotr

  • 82. Data: 2022-07-11 23:32:52
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 11 Jul 2022 20:10:05 +0200
    doszła do mnie wiadomość <62cc677e$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >"piękna antybolszewicka pieś" jak głosi komentarz.
    >
    >A utwór był napisany w geście protestu na festiwal piosenki żołnierskiej
    >

    >Ale co Ty gówniarzu możesz wiedzieć o tamtych czasach?
    >
    >Konfederacja to bolszewicy?

    Wstrzymaj się jeszcze z komplementami, bo możesz się mocno zdziwić(co
    do wieku).
    Zastanawiam się, kiedy zrozumiesz czym jest konfederacja, tu jest
    pewien trop w wypowiedzi corvina:
    https://www.youtube.com/watch?v=f1afsi48X1M
    Ta partia to zbiorowisko zbirów i szurów, których jedynym pragnieniem
    jest władza.

    Nawiasem mówiąc, objawem gówniarzerii są twoje wypowiedzi na temat
    LGBT.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 83. Data: 2022-07-11 23:48:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-lipca-2022 o 20:22, cef pisze:

    > Wszędzie widzisz lewaków i to jest program?
    > Ty to masz zryty beret.

    Stwierdzam fakt zalewu mediów i polityki przez lewackie ścierwo.
    Zalew jest duży. Dlatego tak trudno się przebić ludziom inaczej myślącym.
    Ale kropla drąży skałę.

    > ale nie ma siły, która by przepchnęła wszystko co dobre.

    O czyli rozumiesz że to może być ewolucja. Tak proponuje Konfederacja.
    nie chce zabierać praw nabytych ani Już wychodzić z UE.

    Trochę jest już późno bo było whoooj majątku który został rozgrabiony
    aby zaspokoić dotychczasowe roszczenia.

    > bo to też nudne jest, że jak ktoś nie umie się przystosować,
    > to tylko kopie i krzyczy zamiast nauczyć się korzystać.

    Co innego wspólnie handlować i tworzyć wartość dodaną Za tym jest
    Konfederacja

    A co innego szarpać się z urzędasami którzy są tak fałszywi NIESOLIDARNI.
    Nie potrafią przestrzegać napisanych przez siebie traktatów.

    Jak mówią totalni...

    UE bez zmiany traktatów zmienia ustrój uchwałami, zarządzeniami i
    wyrokami sądów. I maszynka się kręci.

    Wypisz wymaluj zamordyzm Kaczyńskiego ;-)

  • 84. Data: 2022-07-12 00:22:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-lipca-2022 o 20:23, Kviat pisze:

    > W dużym skrócie: tak.

    Ale masz jakieś wsparcie? ;;-)

    > Wystarczy zdawać sobie sprawę, że rzeczywistość jest trochę bardziej
    > skomplikowana, niż np. 100 lat temu.

    Ale można ją ewolucyjnie upraszczać. Na początek dla wydajności a potem
    dla wielkości podatków.

    tyle trzeba było lat aby podnieść kwotę wolną.

    Uważasz że to dobry czy zły pomysł?

    Uważasz że zabieranie i rozdawanie pieniędzy jest LEPSZE?

    Oczywiście. najpierw trzeba sobie odpowiedzieć na podstawowe pytanie.
    Czy ma być mądrze i skutecznie czy ślamazarnie i kosztownie.

    Którą opcję wybierasz?

    Świat jest skomplikowany bo tak już jest i ciężko to zmienić?

    Choćby takimi drobnymi krokami?

    > Tym samym.

    Czyli co?
    Bo do tej pory wszystkich skrytykowałeś

    Ja byłbym za monarchią SERIO

    > Bo ponieważ ma to naukowe podstawy:
    > https://polskatimes.pl/rewolucyjny-eksperyment-4dnio
    wy-tydzien-pracy-zwieksza-wydajnosc-pracownikow/ar/1
    3362626

    Może w przyszłości tak jak już dogonimy Niemców w zarobkach i wydajności.

    Przykład dobry ale w Polsce pracuje się w ogromniej mierze fizycznie
    (tak wiem dużo) i tu się nie zastosować zwiększenia wydajności przez 4
    dni a potem odpoczywać przez 3.

    Obecnie jako pracownik umysłowy po 20 latach wolę pracować krócej ale za
    to też w sobotę. Dla mnie to jest zwiększenie wydajności i dbanie o
    zdrowie pracownika.

    Jeśli ktoś popija kawki, udziela się w pogaduszkach i zbijaniu bąków to
    będzie pierwszy za 4 dniowym tygodniem pracy.

    Ja nie zrobię w 4 dni tego co mam dorobienia w 5.
    A nawet gdybym mógł to mi się nie opłaca bo szkoda zdrowia.

    > W cywilizowanym świecie jak najbardziej możliwe.

    Nie po to zostaliśmy źródłem roboli aby szybko się z tego wyrwać

    Pryyyy SZALONY ;-) Musisz brać pod uwagę realia.

    Polak jak lekarz. Odbębni 4 dni a piątego pójdzie dalej pracować żeby
    utrzymać rodzinę.

    I gdzie tu dobro pracownika?

    > W państwach z mentalnością i poziomem intelektualnym konfederastów być
    > może masz rację.

    Napisz coś o tej mentalności

    Aborcja? Religia? Patriotyzm? Że baba ma siedzieć w domu?

    takie memy internetowe zapodasz czy coś konkretnego i udokumentowanego?

    > Bredzisz.
    > Jest wręcz przeciwnie. Dowodem na to jest skok cywilizacyjny jaki
    > wykonała np.Polska po wejściu do UE.

    Skok był i działał w obie strony Za darmo te pieniądze nie były
    Teraz trzeba podsumować podpisać nowe traktaty albo ich nie podpisywać
    jak sobie życzą Niemcy i Francja _Dwie prędkości_

    > Kolejnym dowodem jest staczanie się, odkąd nasze władze polują na UE i
    > ze wszystkich sił próbują się od niej odciąć.

    Echh

    mam od początku tłumaczyć?

    UE zaciągnęła dług i kazała żyrować za kolegów.

    I teraz tej kasy nie chce wypłacić bo cośtam.

    A ten dług ma być przecież przeznaczony na odbudowę po pandemii.

    > Więc teraz bardzo wyraźnie widać, że już w tedy błądziła.

    A konkretów dalej brak

    konkret ze strony konfederacji:

    KASY CHORYCH i pieniądze przywiązane do obywatela a nie do wspólnego
    wora. Tak samo z bonem edukacyjnym.

    To są złe pomysły? Że lewica zaorała kasy chorych nie zna czy że zrobiła
    dobrze.

    > Więc przynajmniej w jednym punkcie błądzicie. Tylko w którym?
    > Bo z jednej strony piszesz "że łączenie róznych gospodarek na różnym
    > stopniu rozwoju i różną mentalnością społeczeństw i historią grozi
    > KATASTROFĄ", a zdanie później "wspólnota gospodarcza TAK".

    Ja tu sprzeczności nie widzę. Handlowanie bez cła jest dobre dla
    wszystkich ale już jednakowe podatki i prawo... NIEKONIECZNIE.
    Pamiętasz jeszcze zaoranie przepływu usług transportowych.
    miała być swoboda i co?

    A skoro już tak zwolennicy UE dążą do jednego państwa to może uchwalić
    jednakową stawkę godzinową MINIMALNĄ.

    Byłoby to uczciwe postawienie sprawy i dopełnienie do tych postulatów
    integracji.

    Ja osobiście za integracją byłbym ale kompletną (STAWKA GODZINOWA)

    > Schizofrenia, czy kompletny brak rozumienia słowa pisanego?
    >
    > Wspólnota gospodarcza tak, przestrzeganie praw człowieka tak.

    Oczywiście że tak. Ale prawo do aborcji na życzenie nie było nie jest i
    nie będzie PRAWEM CZŁOWIEKA.

    > Dyktat ideologiczny rasistów, fanatyków religijnych, faszystów,
    > homofobów i mizoginów NIE.

    A rozumiesz co te słowa znaczą?

    Jak na razie to wygląda tak że UE i jej poplecznicy chcą ZMIANY.

    Chcą żeby było inaczej. konfederacja nie chce nikomu nic zabierać ani do
    niczego zmuszać Dorosły obywatel ma prawa i obowiązki i ma ponosić
    konsekwencje swoich czynów.

    Można wprowadzić unijny zamordyzm i pozmieniać siłowo niewygodne rządy
    jak ostatnio głosi Tusk a można przekonywać i liczyć na wygraną w wyborach.

    Którą drogę wybierasz?

  • 85. Data: 2022-07-12 02:30:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Robi się wymaz.

    Serio? Tzn. jest to de facto badanie jakościowe, czyli jest lub nie ma?
    Nie jestem "forensic" ale zajmuję się szeroko rozumianą analizą śladów
    od jakiś 20 lat i przyznam, że jestem w szoku, że nie próbuje się np.
    badać obecności cząsteczek prochu na ubraniu:
    https://www.researchgate.net/profile/Umi-Ahmad-2/pub
    lication/233799584/figure/fig3/AS:667614498009092@15
    36183108604/Cotton-target-cloth-material-shot-at-dis
    tances-of-3-inch-and-18-inch_Q320.jpg

    > dużo strzelam i mam na rękach drobiny prochu. Natomiast przy małym
    > dystansie strzału proch może opaść na ziemię i znaleźć się na plecach na
    > skutek akcji reanimacyjnej, gdzie ofiara leży. To takie dość mało
    > prawdopodobne, ale jeśliby miało to mieć krytyczne znaczenie, to trzeba
    > to brać pod uwagę.

    Małym? A nie dużym? Jak to analiza jakościowa to może to być spory problem.

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2022-07-12 02:33:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]

    Nie jestem "forensic" ale zajmuję się szeroko rozumianą analizą śladów
    od jakiś 20 lat i przyznam, że jestem w szoku, że nie próbuje się np.
    badać dystrybucji cząsteczek prochu na ubraniu:

  • 87. Data: 2022-07-12 13:15:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Jul 2022 19:51:54 +0200, _Master_ wrote:

    > Małe i proste podatki to BZDURY?

    Niech dadza projekty ustaw, to sie okaze.
    Na razie bzdury, bo nie wiadomo czego oni chca.

    Ja tam kiedys Korwina sluchalem, i on powiedzial ze ma być
    "mało" podatkow, a nie "małe".
    W sensie - niewielka liczba.

    Bo przycisniety niestety musial przyznac, ze trzeba by z czegos
    zrezygnowac, aby podatki moglybyc mniejsze.
    A narod nie chce, przynajmniej ten biedniejszy.

    a proste podatki ... popieram.
    Szczegolnie pis ostanio popadl w demagogie - jak podniesc podatki,
    aby wygladalo, ze obnizyl.

    Niech ktos np poda jak sie liczy podatek pit, a w szczegolnosci kwote
    wolna od podatku, za 2021, a jak za 2022 ...

    > Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    > interpretować?

    A nie?
    Na razie trzeba cos krzykliwego, zeby wyborcow przyciagnac, a martwic
    sie beda jak wygraja :-)

    J.

  • 88. Data: 2022-07-12 13:32:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-lipca-2022 o 23:32, a...@p...com pisze:
> [...]
    > jest władza.
    >
    > Nawiasem mówiąc, objawem gówniarzerii są twoje wypowiedzi na temat

    I już wiemy jakie szczyty elokwencji i merytoryki zdobyłeś ;-)

    Szurów i kanalii szukaj sobie u Tuska. Może z jachirą znajdziecie
    wspólny język

    PS. Ale wysłuchałeś to co podlinkowałeś? Korwin dokładnie opisał jak
    jest. Konfederacja w kwestii zdobywania głosów robi to co wszyscy.
    Jest słabsza bo ma przeciw sobie większość mediów.
    A Korwin dziś już nie jest równoważnikiem tego ugrupowania.

    Słuchaj trochę innych.

    Posłuchaj np. co Schetyna wygaduje o ostatnich posunięciach Tuska ;-)

    To cię ktoś nie przekonuje to nie znaczy że możesz na nim psy wieszać.

    Ja wieszam na lewactwie i komunistach bo zasłużyli sobie robiąc z nas
    III świat i pchając dalej w odmęty takich samych żołądków.

    Przez tą ideologię ginęli i będą ginąć ludzie.

    Konfederacja nie chce nikomu nic zabierać.

    Nie zgadza się na proponowane nachalnie zmiany. Jest pewna różnica.

  • 89. Data: 2022-07-12 14:32:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.07.2022 o 00:22, _Master_ pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie? ;;-)

    Mam.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 90. Data: 2022-07-12 15:14:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-11 o 23:48, _Master_ pisze:

    > Stwierdzam fakt zalewu mediów i polityki przez lewackie ścierwo.
    > Zalew jest duży. Dlatego tak trudno się przebić ludziom inaczej myślącym.
    > Ale kropla drąży skałę.

    Stwierdzasz fakt, że zalewa coś co Tobie nie pasuje
    a nie jest to jedynie lewactwo. Jest tam też pełno innych
    opcji, które plują na Twoje opcje i mają je za nic.
    To jest polityka - jak tego nie rozumiesz, to skończysz
    jęcząc na grupach.

    > O czyli rozumiesz że to może być ewolucja. Tak proponuje Konfederacja.
    > nie chce zabierać praw nabytych ani Już wychodzić z UE.

    Nic nie proponuje, bo jak każdy program kończy się na
    ogólnikach i pustym gadaniu.
    Jak to w polityce jedna opcja niewiele więcej warta niż inne.
    Z całej tej waszej ferajny akceptowalne są jakieś jednostki,
    reszta do zakopania. Ładne opakowanie na rasizm i nacjonalizm,
    to może jest dobre dla kibola. Normalny człowiek to odrzuci.